Når dette nå bekreftes, så må jeg vell bare fly inn gullkortet i 18, selv om jeg hadde planlagt soft til gull fra EBD, pga familieforøkelse.. Får benytte pappaperm til å ta MR med poden.. C
Hvordan finner man ut hvor mange år man har hatt EBG/EBD? Står det på nettsiden noe sted? (Burde stå i appen/på nettsiden, så folk blir motivert)
Jeg har opptjent lifetime EBG, men er for tiden EBD. Er redd dette kommer til å ta knekken på IT-systemet til SAS
Men hva tenker folket her inne vedr. Disse 12k fra SAS MC Premium? Må man gå for 33k eller 45k på flyvninger(57k poeng inkl statuspoints)? C
Du har tre muligheter: 1- fly som bare f... 2- vente i stillhet til du får brev fra bolaget 3- skrive Mail/brev til bolaget og spørre .. .... eller vente til du blir 60...
Jeg jobber med nr 1, har utført nr 3, mens nr 2 tar for lang tid (kanskje). Sendte mail og spurte SAS om hvor mange år jeg har, og samtidig spurte jeg om dette gjelder poeng og legs, eller bare poeng, og om gullkort opparbeidet med SAS MC-bonus også gjelder. Poster svaret her når jeg får det.
Det er viktig å holde antall spørsmål til et minimum per mail, ellers risikerer du at de enten bruker eeevigheter på å svare eller at de bare svarer på ett av spørsmålene. Så ender du uansett opp med å sende flere mail
Undrer meg på om man når FamilyPool kommer, får anledning til å sette inn det man allerede har? Fruen har snaut 100k som jeg kunne tenkt meg å fått over.
Ser for meg at enkleste måten å bruke disse er å sette amex på henne og overføre trumf til å bikke det dere trenger for en CT...
Frua har point earner kort hun , men dette er poeng som er kommet utenom. Noen av dem forfaller sogar denne sommeren
Jeg tekner jo at hun får amex i sitt navn og dere drar 100k på det kortet for å få en CT til å bruke poengene...
Å sånn ja, nei, det er ikke aktuelt, vi sliter nok som det er med å bruke opp den årlige CT'n som kommer. Skulle vi hatt to, med MC avtalen i tillegg tror jeg det hadde blitt krig i heimen
Jeg har vurdert å bruke CT/poeng intra-europa for å teste flest mulig selskap i C og i tillegg besøkte nye byer, / land med 23 timers stopp.. Det kunne dere også vurdert?
Du misforstår, problemet er nettopp det, hun syns vi reiser for mye, å ta ei melkerute til en eller annen høkkertflyplass i tidligere øst europa frister ikke fru Roadking overhodet, om det er aldri så mye C. Vi skal jo til Singapore i F nå i mai, jeg ymtet frempå om vi kanskje skulle prøve å få Lufthansa ned, at det kanskje da ville bli via HKG, BKK eller gud forby PEK. Hun spør hvor mye lengre reisen blir, og jeg antyder forsiktig at tja kanskje en 6-7 timer... For å få noen timer i FTC... Du skal få gjette ruta vår, 3 forsøk, og du får ikke premie for riktig svar . Men hun er nå søt da