Såså, rolig nå.... Bare at lifetime gold endelig har blitt iverksatt betyr ikke at resten av IT gjengen har våkna
Er også blitt medlem av klubben, men ettersom jeg enda ikke har nådd midtlivskrisealder, spørs det om ikke EuroBonus og/eller SAS er historie før jeg får benyttet meg av dette.
EBG Liftime begynner å bli utvannet nå ... før var dette en eksklusiv klubb for oss seniorer, etter et lengt og hardt liv i luften ... Vi som opplevde Janne Karlson og Businessmans Airline ... Freddy Award ... og små søte klyper på SAS Business Clas Nå blir det jo utvannet med ungdommer som ikke har opplevd virkeligheten med monopolistisk luftfart ... Du verden! Jeg sier ikke mer!
Mange av oss kan nok ikke regne med at SAS/EB finnes lenger når vi når den gylne alder... men skjønner hva du sier, ringte fadern´n i sted som har EBG life på gamle regler og han.... hørtes egentlig ut som deg
Du har så rett så rett. Gamlefar kan sikkert legge til en null sammenlignet med min totale SK-spend, men han nådde aldri 10 år som EBG (p.g.a. betydelig tøffere EBG-krav på 90- og tidlig 2000-tall). For å sikre husfred (og arv ) sørger jeg for at han får "gullpensjon" i form av gave-EBG hvert år
Men for de av oss/dere som har SAS MC og får 1000 nivåbyggende poeng. Om man kvalifiserer ti år på rad, med 33K poeng, vil de da telle, eller må man faktisk fly inn 45K?
Beklager om jeg ikke la merke til denne i tråden tidligere. Det er jo gode nyheter tenker jeg, så om man har kortet, trenger man "kun" 33K poeng. Det blir et langsiktig mål neste 10 årene
...for ikke å glemme konjakk glass - i glass - i formet som et konjakk glass - med SAS logo på .....selv på en svipptur til London (mens de røyka fra rad 12 og bakover)
Jeg fikk beskjed fra SAS om alt det også teller om man har poeng fra SAS MC. Men, må sa de også at det ikke gjaldt for segment, så det er jo ikke så greit å vite hva som egentlig stemmer.
... jeg har noen cognacglass .... mange fra SAS og fra ymse andre flselskap Logoene forsvinner i vask ..
Når dette er på plass venter jeg bare på ‘rollover-miles’. Har vært gull (eller platinum...) å ha det med Flying Blur oh dra med seg overskuddet fra ett år til et annet. Noen år blir det jo mange poeng så da er det noe jeg venter i spenning på!