Jeg føler meg mentalt forstyrret nå, og regner med at det må skyldes denne finansielle terroren fra bolaget. Kan umulig skyldes litt Pinot Grigio som avnytes i sommerkvelden. Her må det amerikansk løsning til! Hvem er med på Class Action mot UPS og SAS?
Jøsses karer, hva er det med dere da? Jeg har ikke fått noe faktura. Enda iallefall... Men mitt ble ikke sendt med UPS, kanskje det som er forskjellen?
Samme her (i forrige uke).. Har klaget til diamantmailen, men der har det ikke skjedd noe, så må vel ringe snart?
Se ikke bort i fra at SAS allerede har innført egenandel for godteposen. Kundeundersøkelser foretatt på utvalgte City Lounger har vist at egenandel gir en følelse av eksklusivitet og økt selvbilde for mottaker. Informasjon om endringen sendes som vanlig ut i etterkant, helst i forbindelse med ferie og/eller høytidsdager.
Bestilte min Goodie bag for to uker siden. Bortsett fra bekreftelsen har jeg ikke hørt noe. Sendes det ut en ny bekreftelse når pakken sendes? Synes det er rart at det skal ta så lang tid når det står at de har varen på lager? Hadde håpet å få det til jul... Bestilte for øvrig også varer fra Eurobonus Shop, der fikk jeg bekreftelse på at varene var sendt dagen etter jeg bestilte
Jeg bestilte i slutten av november og fikk varen i løpet av to uker. Fikk bekreftelse på bestilt vare med tracking da den ble sendt.
Bestilte 2 headset fra goodiebagen, en rett før perioden utløp og en rett over midtnatt på ny periode. Perfekt gave til ungene før sommerferien tenkte jeg. Det tok en liten uke før de ble sendt og så en ukes tid før den første var klar til henting på min lokale Joker. Den andre derimot, som ble sendt samtidig, har nå vært innom samme pakkesentral i København 3 ganger. Dette er ikke den sentralen den første pakken ble sendt via. Og nå som vi reiser hjemmefra i morgen kl 5:20 mistenker jeg at den ikke kommer fram før ferien begynner. Jeg spurte tidligere SAS om det var mulig å få de sendt sammen, men det var ikke mulig. Tydeligvis skulle jeg tatt kontakt med sender av pakken også. Dette er bare grenseløst irriterende.. PS. fjern hele opplegget. Goodiebag er bare tull.
Du bestillte jo i 2 ulike «bookinger» så å forvente at de skal sende dette i ett, er kanskje litt vel mye forlangt. SAS handler ikke denne logistikken selv, og det er sikkert endel «pakke roboter» innvollvert. Ikke sikkert at de kommer fra samme lager heller eller at de bruker samme transportør. Bestillte min Champagne Sabre for 3 uker siden og fikk den levert for ca 1 uke siden. Veldig fornøyd. Ha en riktig fin ferie, selv om barna må dele på hodesettet.
Jeg spurte SAS om det kunne sendes i en forsendelse før jeg bestilte disse. De ble sendt samme tid fra samme lager i to separate forsendelser. Den ene kom frem fort, mens den andre er brukte drøye 3 uker fra bestilling til den forlot København. Det er bare få kilometer fra avsender til postsentralen så gudene vet hva som har skjedd.. Typisk nok kommer den sikkert i morgen ettermiddag, bare en dag for seint, så da blir de nok liggende til september/oktober.
Ny som EBD, og et kjapt spørsmål om goodie bag. Siste dag i opptjeningsperioden imorgen. Betyr det at jeg kan velge en ting fra goodie bag idag, og så en ny ting på etter start på ny periode 1. desember? Hva med gullkort som kan gis bort? Samme her?
Må jeg gi bort kortet i opptjeningsperioden eller kan jeg vente til neste periode? Kvalifiserer til Diamant et par uker før utløpet av perioden min og kona har opptjeningsperiode som starter en mnd senere. Hvis mulig vil jeg vente til hun er i ny periode før hun får gullkort, slik at hun har det i to år.
https://diamond.flysas.com/benefit/skal-sendes-med-varebrev-house-doctor-picnic-bag-grey/ Anbefaler du denne @drsyk (Korleis har du det forresten på tur?)