... usedvanlig tidlig i det noen vil omtale som juleferien, men noen må holde Norge AS i gang! Sitter her på min andre kaffekopp og roter gjennom en del arbeid. Satser på å få unna brorparten før lunsj, så det kan tas noe piano senere. Engelsk ball på TV-skjermen i kveld kan bli artig. Ha en flott tirsdag. Bare noen små dager igjen til 2021!
God morgen. Kjipt å våkne så tidlig når man har fri. Men, men. Kun dager til en ny flytur finner sted.
God morgen fra hovedstaden! I dag har jeg første dag fysisk på jobben på en stund. Må innrømme at det var ganske kjekt å gå inn døra. I dag blir det nok mer kaffe enn jobbing, men noen må holde fortet. Ønsker alle en god tirsdag!
God morgen fra Viken Ny dag nye mulighet? Endelig snart kvitt 2020 med covid`n. La oss håpe den forsvinner helt ila. tidlig 2021. Lader opp batteriene for 2021, jo flere som vaksineres jo bedre er det for oss og våre reise planer. Ha en super nedtelling mot nyåret.
God morgen. Her ble det plutselig en tur i luften, med ikke mindre enn tre legs (imponerende nok om dagen). HAU - OSL - TOS - HFT er dagens plan.
God formiddag fra Grenland. Rolig på jobb, fikk sikret meg to bonus SAS biz bill Osl-Cph-Lax t/r en uke i slutten av mai. Nye A350. Får se om det er mulig å gjennomføre? Blir å fly eller leie bil fra L.A til Las Vegas.
God morgen fra fjellet! Kaffe på sengen er viktig. I dag holdt jeg på å få kaffe i sengen, det er ikke like trivelig. (apropos diskusjoner om i/på..) I går fikk jeg booket litt av utreisen på en tur til Texas, og ORD-CPH som nest siste leg på min RTW i november. Takk til @trygveat for varsel om billetter! Digger dette forumet. I dag skal jeg teste skiene, som jeg ikke har brukt på noen år. Nyt tirsdagen!
God morgen. Grå dag med brøytekant. Smittetallene stiger, og sprøytestikkene kommer nærmere. Når vil kurvene krysse hverandre? Noen mener den beste måten for å få nye kunder er å kjøre rettssak mot de som ikke vil. Slik er verden blitt. Med ønske om en frisk og fremgangsrik dag!
God morgen fra Trøndelag! Har fri, og bruker dagen på å planlegge middagen til nyttårsaften. Litt greit å ha tid for å kjøpe ingredienser også. Ellers er det fint lite å melde. Husk doble poeng på NCC ut dagen for bestillinger i hele 2021. Ha en flott dag!
God formiddag fra Trondheim Fremdeles like rolig på jobb, er helt ajour med saker og ting, derfor stikker jeg tidligere på hytta for årets nyttårsfeiring Boblene ligger på kjøl, kalkun er på tining og akevitten er med i sekken. Ha ein framifrå tirsdag
God dag fra Nydalen, her renner Akerselva voldsomt. Blir en liten attraksjon, kanskje like greit når man får ikke reise til Niagara falls Jeg driver med å skaffe katt, dumt av meg å bo i leilighet som er nær til T-bane stasjon og mange vil ikke gi katten til en som bor ved trafikkert område. Huff, blir vanskelig å få katt ser jeg . Er det noen her inne som vet om nettverk og lignede som jeg kanskje får en sjanse å få katt derfra Ha en flott dag videre
God dag fra Bodø! 3 timer til årets 28. og siste flyvning og det blir BOO-OSL på SK4117! Har vært en finfin jul, men nå skal det bli godt å komme tilbake til Oslo. Ha en strålende dag videre!
God ettermiddag fra hovedstaden. Dagen startet på ski i ny-oppkjørte skiløyper i Nordmarka, før litt e-poster til Vibeke i Køben måtte til for å få fikset på noen bookinger på nyåret ettersom SAS tydeligvis har besluttet å bruke julen til å kansellere og endre på fly. Nå er alt i orden heldigvis, så da får man satse på at SAS er ferdig med justeringene av ruteprogrammet i januar og februar for denne gang... Ettermiddagen har blitt brukt til å jobbe litt, har blitt ajour i innboksen før nyttår og fått unna noen andre oppgaver også så da kan man ta seg fri resten av året Nyt kvelden folkens
For et mas det er å reise med (litt for stor) skibag. Først var den alt for stor og jeg måtte søke på forhånd for å få den med, men den var tydeligvis stor nok etter at jeg betalte 300 kr i overvekt. Så gikk jeg opp i sikkerhetskontrollen og etter et minutt der, så kom hun i spesialbagasje-skranken opp og sa at jeg bare hadde en bagasje inkludert i billetten og måtte komme ned med henne for å betale for den andre bagasjen jeg sjekket inn. «Men jeg har gullkort» kom det fra meg. Gikk ned med henne og fikk spørsmål om jeg var sikker på at det fortsatt var gyldig, noe jeg bekreftet og etter litt mer trykking på dataen var tydeligvis alt greit og jeg fikk gå opp igjen ..