God morgen fra TLV. Flyplassen og ikke byen, ett nattskift som har blitt altfor langt nærmere seg forhåpentligvis slutten. Da blir en 30 min i drosjebil og tilbake til hotellet for soving, kjenner det begynner å haste litt. God TTT folkens
Torsdag morgen på BGO (den internasjonale flyplassen på solkysten) .. Nei, jeg skal ikke reise, men har kjørt eldste datter som skal på en konferanse i Nashville og KLM flyet går kl 06:00 ..
God morgen over Seoul fra en helt magisk reise som snart går mot slutten. Ingen ting slår japansk perfeksjon når de tar den helt ut. Avslutning med iskrem og te (Royal Blue Tea - Queen of Blue).
God morgen fra Sølvbyen. Noen varmegrader og sol. Hvordan kan det ha skjedd? Tidlig oppe, det er jo TTT. Vi skal til Meny og handle grov medisterdeig. Det blir nok dagens lengste tur. Ha en fin dag!
God morgen fra Køben. CPH-OSL får æren av å bli årets siste flytur. Håper jeg ikke blir oppgradert. Foretrekker nødutgang.
God formiddag fra kontoret. Her har det vært ganske stille helt siden jeg kom kl 0700. Så jeg har fått gjort masse! Det er deilig. Nå er det på tide med påfyll i kaffekoppen! Må få handlet litt julegaver i dag, og det gjøres selvfølgelig på nett med Trumf. Ha en fin en!
God torsdag fra kontoret. Har fått ordent meg nok en endring på sommerens program, denne gangen et enkelt bytte av tilslutningsflight fra eco til biz for halvparten av passasjerene. Nye gebyrer ilagt, smart opplegg fra SAS' side dette, må jo minst tre/ fire endringer til før en ender med noe brukbart, og da har det jo fløyet en del lapper for en gjeng på fire.
God morgen fra hjemmekontoret. Aldri egentlig vært noe fan av hjemmekontor, men en gang i blandt er det OK. Hvertfall stille rundt en, og det blir aldri feil. Ellers må det vel sankes litt poeng siden det er TTT i dag, så blir en tur på Meny tenker jeg. I tillegg til dagens vanvittige 20 spenn jeg allerede har dratt inn på julekalenderen til Spenn. Ha en bedre Trippel Trumf Torsdag !
Hilser fra kontorstolen. Her fikk man akkurat booket et rimelig "ventehotell" til vinterferien, som forhåpentligvis kan byttes ut med noe bedre, dersom det dukker opp gode tilbud før avreise. Ellers går det mot både helg og et par (korte) flyturer, og begge deler er jo helt ålreit. Men nå bør det snart bli lunch, det er visst juletallerken i kantinen. Har alltid plass til enda en slik denne måneden. Så får jeg være overbærende i forhold til den manglende akevittserveringen. Ha en flott dag!