Ha en flott lørdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. sept 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jøss, det var jenta si... Hun jeg spurte om råd først sa bare "ett fett så lenge det er BMW og den er hvit".

    Det er ikke noe glamorøs "tommy777-kjærre" med 8 doble boogier, 13 koppholdere og 340 hester altså. Det er en Hvit (!) BMW (!) 118d M-Sport. Digre hjul, bøtteseter, blodsenka og masse grafs innvendig. Nærlys og fjernlys medfølger. Får den rundt nyttår.
     
    PettR, Kjakan, SASlovah4evah and 3 others like this.
  2. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, nei. Kom til å tenke på at 25%-bonusen som FT/SEN etter hvert veier opp for litt av den dårligere opptjeningstabellen. Med bonusen tar det 5 t/r (eller 4 longhaul + noen Europaturer) for å rekvalifisere. Så tror jeg hadde valgt M&M hvis du har minst 6 tur/retur i Z i 2015 og Aegean (eller et annet partnerprogram med tilsvarende opptjening) hvis ikke.
     
  3. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Kan du ikke snakke med jobben om å overta styringa ?
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Sender en liten hilsen fra Olja i dag også. Over halvveis nå og "feiret" i dag med skalldyraften ombord, sponset av Lundin. Tydelig at det nærmer seg first oil her på Brynhild snart! Ser nå frem til fredag, fri og høstferie-tur sammen med madamen. Denne gangen i bil og ikke fly, men selvfølgelig i riktig merke (ref. over). Ha en strålende lørdag aften folkens - her blir det tidlig køya.
     
    Fnate and PettR like this.
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Brussel! Måtte mellomlande her på tur fra Lisboa da det ikke gikk noen direktefly lørdager. Kjedelig flyplass og alt stenger kl. 20:00. Så da henger vi ved gaten og venter. Gleder meg til å komme hjem til min egen seng...
     

Del denne siden