Hei fra Trondheim Her sitter jeg - SK2889 er på vei til København - der skulle vi vært ombord.... Men dengang ei, da fruen også skulle være med og har fått flyforbud pga operasjon. Planlagt julebord med gode venner- pokker altså. Ja ja, sånn er livet. Vi får ta det igjen senere Det blir vel en støttepils hjemme ikveld istedet Ha en fin fredag
God ettermiddag fra hovedstaden! Dagen i dag har flydd avgårde, og det gjør at helgen er enda nærmere. Kan nesten ta og føle på den nå.. Helgen kan komme til å bli slitsom, så det er greit at det bare er en uke til neste helg! 12 arbeidsdager igjen til juleferie. 19 dager til neste flytur. (Tjuvstarter med overnatting på OSL om 18 dager) Snart kake! (hver fredag kl 14. Staten vettu..)
De mørke mørke korridorene med disco-LP-er er vel fulle av musikalske sprell med odde tilsnitt og nevnte stilart er kanskje av noen betraktet som gift. Likevel hindret det ikke Radio 1 Trondheim å dundre denne ut over eteren omtrent hver fredag på 90-tallet (15–20 år etter LP-en ble gitt ut). Akk, før i tiden! Vi må vel heller spørre om det er rart at vi ikke drikker mer.
Tidlig ettermiddag fra OSL innland. Ganske tettpakket her ja! 6 mnd siden sist innlandstur, så måtte konsentrere seg for å ikke gå til venstre etter sikkerhetskontrollen
God morgen fra Intercontinental Century City LA. Ankomst i går med kaos i imigrasjon, kaos på veien pga regn og en Uber som ikke hentet oss. Nesten 3 timer fra landing til vi var på hotellet er ikke greit. Venter på at frokosten åpner nå, akkurat en time igjen til 06:00. Det blir en lang dag på kontoret, før det må shoppes smoking. «Julebord» med jobben på Beverly Hills Hotel i morgen, dresscode er «black tie» og det betyr tydeligvis smoking og tversover. Hvorfor ikke bare si det da. God helg, fly forsiktig folkens
Hadde vel ikke wikipedia når jeg var barn. Liker at en spade er en spade jeg, men innser det blir shopping i kveldinga
Lite Wikipedia da jeg var barn også, men Skikk og Bruk har man da stående i hylla! (Og som du ser på profilbildet, så går jeg alltid i smoking. Eller black tie da.. )
Kan sikkert med fordel leies hvis du ikke frekventerer black tie events ofte, hvilket man, basert på spørsmålet, vil tro du ikke gjør . BH er sikkert full av slike utleieplasser.
I USA er det utleie av dress og smoking over alt. Burde ikke være noe problem å finne. Billigere enn å kjøpe også. Hvis man ikke vil ha en smoking hengende uansett. (Som man jo selvfølgelig vil ha!)
God fredag! Eksamen i Senterledelse er overstått. Skal feires med gul enke som er kjøpt inn, sec versjona fordi jeg er så lei brut. Men eksamen kunne gått bedre så blir ikke så mye å "feire." Ohwell. Trenger litt alko nå etter fergen over til Stord