Sen tirsdag...?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 14. april 2026 kl 09:12.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,136
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

Normalt er det noen i Asia som oppretter dagstråd midt på natten (europeisk tid) men i dag sover de vel alle :p

Uansett, ha en flott tirsdag alle sammen!

2. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,927
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Tønsberg.
    Nesten ingen som sover her. Vi har endelig kommet hjem etter 5 uker på intensiven, fortsetter med hjemmesykehus (kun tettere oppfølging på vektoppgang enn hva helsestasjon ville gjort og åpen retur hvis ønskelig).
    I natt er det kun 11 åringen som har sovet sammenhengende og sånn blir det nok noen måneder fremover.
    På min andre kaffekanne for dagen og har pappavakt mens mor får litt etterlengtet søvn.
    Slitsomt men fint. :)

Ha en våken dag. :)

3. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,136
    Bonuspoeng:
    293
    Skal kanskje ikke spøke med dette i en slik situasjon, men "åpen retur"? Det fikk ikke jeg tilbud om på mine to ;)

paron liker dette
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,824
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Her har trening og møter og eposter brukt opp all tid, så jeg har ikke hatt tid til å henge på IF før nå. :eek:

Men jeg har akkurat hentet meg en kaffekopp, og tillater meg å ta en liten pause med nyheter og IF nå. :)

Ha en fin en!

5. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,411
    Bonuspoeng:
    183
    Hilser også fra kontorkrakken.

Ser at @Wiolenze advarsel fra søndag, om Lufthansas upålitelighet på denne tiden av året, fremdeles har gyldighet: De neste to dager er det kabinpersonalets tur. Igjen. https://www.dw.com/en/lufthansa-pil...w-say-they-will-strike-right-after/a-76760890
    Håper selskap og fagforeninger tar seg sammen etterhvert, har en tur med LH om en liten måneds tid. Hmm...får kanskje booke noe refundable alternativer, sånn just in case.

Ha en flott dag!

6. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,327
    Bonuspoeng:
    293
    ....Fly først om et par dager, men noe virkelig spennende må skje i London denne uken.

Jeg har masse billetter klare fremover i tid, på normale priser for OSL-LHR. Som jo er en veldig godt konkurranseutsatt rute, med både BA, SAS, DY, og tilogmed Ryanair.

Dermed er prisene som regel helt ok. Men ikke akkurat denne uken. Alt er vanlig igjen fra neste uke, men til og med DY tar 4000 kr one-way, no-frills akkurat nå. Normalen ligger rundt og ofte under 1000 kr, både hos dem, BA og SAS :eek:

7. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,138
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Napoli.
    Begredelig tur sørover fra København i går. SAS- maskin uten wifi og uten servering pga streik hos matleverandør:mad:
    Det blir nok sendt inn et krav om erstatning.
    Det var riktignok champagne ombord da.

8. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,445
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdagformiddag ønskes godtfolket fra Oslo.

Akkurat fått til å bytte morgendagens tur til CPH til et litt mindre avskrekkende avreisetidspunkt sett fra et søvnperspektiv, så får en håpe at alt er i rute for har knappe ti minutter buffer i forhold til å rekke møtet.

Ellers blir det roadtrip planning med en kompis før vårens store tur til USA senere i kveld. Avreise alt slutten av neste uke så bør vel få litt struktur på det, men om vi ikke klarer det så skal vi i alle fall varme opp med noen pils og burgere :D

btm, Eddie47, Spielhaug and 1 other person like this.
  9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,150
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra øst! Helt grei tur med rødnesene over fjellet idag, spansk-engelsk crew som gjemte seg bak gardina, ikke en kaffekopp engang. Så ligner på bolagets modne tanter der altså. Møtemaraton og hjem før helga, ha en flott dag!

Eddie47 liker dette
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,437
    Bonuspoeng:
    293
    14.april: primstaven sier at dette er første dagen i sommerhalvåret!
    7 grader og småregn i luften ..
    Ja ja
    T-20 til 30+ grader i Østen

Del denne siden