Endelig helg, Endelig ut å fly igjen Endelig på plass i Gull loungen etter at Gull kortet dukket opp i Sas appen i går Endelig bobler i glasset Endelig alene tur med Konemor, Love is in the Air Så nå er det bare å senke skulderene og nyte en helg i Brussel God Helg!
Jeg skal/skulle fly OSL - BGO søndag i 15D ... som tidligere nevnt for egne penger. Har bydd på oppgradering fra minus til plus for 500 poeng ... det gikk gjennom, det blir som å kjøpe 650 for 500 ... Setet mitt var ledig men det satt en gjøk eller gjøkinne på 1E så jeg valgte 1C... som min svigerfar ville sagt "det får gå!"
God kveld ifra Nordens Paris Nå er det bare 13 dager til jeg skal ut å fly, først til Bergen også til Torp med Widerøe hele veien. Idag ordnet jeg også med en venn en kjapp helgetur til Flensburg og Hamburg (men det er ikke med fly. Båt fra Larvik til Hirtshals og kjøre ned) rett før nyttår. Ellers blir det vel ingen turer før på nyåret. Her i Tromsø er det snø og det er mørkt mens jeg sitter inne og skriver litt på eksamenen min som skal leveres til mandag. Samtidig melder telefonen min om 4 plussgrader her i nord. Ha en god fredagskveld folkens
Deilig med helg. Men jeg er sjokkert over at @Wiolenze ikke vet at Black-tie er smoking. Som Holmen sier, dette er da barnelærdom. Og en hver mann bør ha en smoking i skapet. Man vet aldri når man får bruk for den PS. Hva jobber @Wiolenze med ? Kan vi bytte jobb? Du er jo verden rundt hele tiden
Det er mulig jeg ikke fulgte med ... forsvant det noe her? Skrev jeg noe galt? i så fall trekker jeg alt, frem og tilbake
Legger meg helt paddeflat her. Smoking skal kjøpes i dag. Henges i skapet og forhåpentligvis brukes minst årlig.
Neste på listen er da selvfølgelig en snippkjole. Et velmøblert garderobeskap inneholder begge deler, så er man klar for alt!
Pøh, den enkleste løsningen er å ta på seg en dress, sitt fineste smil og en badge / button med "No smoking!"
Av uærbødige spissborgerlige også kalt "kjøss-meg-i-rævva-frakk" (sånn er det å ha vokst opp i et møblert hjem, før eller siden kommer det en onkel eller noe innom, og utvider det malende ordforrådet).
Ja, den noterte jeg, men fjasete som jeg er, greide jeg ikke å la muligheten til å drive med tøvete ordspill gå fra meg (engelsk gift opp mot norsk gift (muligens ansporet av at det er fredag og at hjernen er i overkant surrete (det er ikke enkelt når det er dobbelt))