Ny uke, nye muligheter. Nettopp landet på OSL her, og poster hele flyverdens svar på "elg i solnedgang" Ta godt imot: "radar i solnedgang"
God kveld fra Cape Canareval. Holder meg til temaet solnedgang Bare bytter elgen med McD Ha en fin mandag alle IF-ere
God morgen! Mandagen er her, og det betyr ny uke, nye muligheter. Uken innebærer jobb, trening, kurs, festival, gode venner, hotell og øl. Og neste uke er det ut på tur med TG F. Ha en fin en!
God mandag morgen. Solen skinner, og vi er nybadet. En bra kombinasjon. Straks hjem til kaffe, havregrøt og en velfortjent strekk etter tidlig oppstandelse. Ha en fin dag!
God mandags morgen fra toget inn til Oslo. Solen skinner og snart er det kaffe i koppen. Hektiske uker lagt bak meg, med planlegging av flytting vestover. Det er ikke hver dag leilighet er solgt og man venter på overtagelse av rekkehus. Fin anledning for å senke skuldrene og dra på med Krug en søndagskveld.
God morgen fra prærien .. 15 grader og kaffe på terrassen. I dag er planen å prøve å kjøre hjem til solkysten uten å lade! Appen sier at det skal gå helt fint med god margin, men kjenner meg selv rett så blir det sikkert litt rekkeviddeangst når vi kommer ned til Hardangerfjorden .. Godt det er helg og vi har tiden for oss
Morn fra kontoret. Kun 4 dagers arbeidsuke denne uken, neste uke også for så vidt. Avspasering både før og etter helgen. Reisemessig er det rolig nå, kun en biltur opp til Levanger i løpet av uka. Neste flytur er først om tre uker, men da er det ferietid og mengder med avslapping. Har fremdeles kun planlagt 3 konkrete ting på 21 dager, men klarer garantert å fylle tiden med noe (u)fornuftig. Skal få i gang to sommerstudenter som sikkert dukker opp snart. Kjekt at noen gjør noe mens jeg er borte Ha en herlig mandag!
God dag frå sørtrønderske fjordstrøk! Det er rolege dagar med null og niks planlagt. Litt lesing, litt turgåing, litt sløving — eit perfekt kinderegg! Ei sidearm av Åstfjorden i gamle Snillfjord kommune Ha ein knallfin måndag, godtfolk!
Hei fra Oslo Hyggelig melding å avslutte helgen med, men Audi (Møller) ordnet både henting av bil og utlevering av leiebil veldig fort. Blir vel en rask tur til Sandefjord for å hente bilen igjen. Skulle dog tru at en 2 år gammel Audi skulle tåle noe mer. Fristende å bare selge el-bilen og kjøpe noe med bensin.. God bedring, med eller uten batteriproblemer.
God morgen fra Oslo, tilbake på hjemmekontoret og dagens første fire møter unnagjort. Litt sliten etter Berlin, men T-11 til neste reise som er årets høydepunkt, dykketuren til Bonaire. Regner med å slite meg gjennom de gjenstående arbeidsdagene på ett eller annet vis, og så kunne logge godt og grundig ut for en måned
God føremiddag frå solskinet i Sunnfjord. Vindauga er opne og fyller heimekontoret med frisk luft og fuglekvitter. Det er ikkje so verst å vere i Norge på slike dagar. Det lindrar saknet etter eleverte flyturar til langt vekke, men den kjem nok sterkare attende snart. Seinare skal det arbeidast hardt ute, so det er berre å lade opp med kaffi og mat.
God ettermiddag fra Dublin. Dagen etter dagen og byen er full av tyskere som… reparere Jameson er besøkt. Det var hyggelig