Jeg fikk først panikk, da jeg manglet 3,20 kr i Trumf. Så husket jeg at jeg hadde en refusjon på 320 kr Da stemmer det, også for meg.
På Ikano.no står det fremdeles: 1 % Trumf-bonus på alt du kjøper. Uansett hva du kjøper med ditt Shell MasterCard og uansett hvor, så får du automatisk 1 % Trumf-bonus. Det er ingen begrensning oppad. Virker som det er mange sarte sjeler her inne, med hang til å bekymre seg over ting som muligens kanskje kan komme til å inntreffe, dersomatte, hvisomatte... (Og hvis festen virkelig er over får vi se om det er nach hos noen andre...)
Er vel da advokatene må komme inn og gi innspill på det de sier: uansett hva du kjøper og uansett hvor skal gi trumf, og så på en annen side sier «men ikke her og der»
Jeg regner med at dette ikke defineres som et kjøp. Jeg tror - dessverre - at Shell sine glansdager er over for folket her. Man kan si hva man vil i begge retninger, men enkelte kommentarer som har kommet samt det faktum at det er lagt til payr i FAQ til nok antyde på at det er slutt. Det er jo også noen som har regnet ut sine poeng som kom nå her om dagen. Payr-poeng stoppet på en viss dato i november, det stemmer relativt greit med oppdateringen av FAQ. Jeg antar at Ikano har registrert at det går ganske betydelige mengder midler igjennom shell-kortet og direkte til en mottaker. Høyst sannsynlig er dette er relativt dårlig regnskap for dem, er nok begrenset antall payr-folk som slurver mye med regningene.. En dag eller to kanskje, men ikke slik som de "gode" kredittkortkundene. Men for all del, dette er bare en sum av mine observasjoner og logisk tankegang. Det kan være jeg tar feil, men jeg kommer i alle fall ikke til å dra 1 kr igjennom shell på payr før neste år. SAS MC får holde for nå..
Jeg har fått trumf for oktober fra shell mc. Beløpet stemmer ikke med fakturaen, 2-300 mer... Kanskje inkludert novemberbonus -vipps/payr transaksjoner... Andre som har fått?
Og dersom det er over og ut for Shell MC og Payr så er vel det beste alternativet pr no å gå for Trumf Visa som erstatning? Halvparten så god opptjening som Shell MC, men inga beløpsgrense mot Payr etter det eg forstår. Har SAS MC Premium, men har også ein del rekningar som er over 4000kr grensa og då blir det styr viss ein kun skal bruke det.
Kiwi 366 Austadveien 01.12.2018 2275,80 kr 22,64 0,00 0,00 22,64 kr Dette er kjøp av Paygoo +Amex+Blå trumf kort!!!!!!!!!!!!!! Paygoo gir trumf altså!
Inn i Revolut bruke enten kortet direkte eller overført tilbake til Konto Har jeg ikke overført kun konvertert til pund+eur+dkk+yen da skal på ferie alle de stedene Kan også bruke i Curve da er prepaid MC(men ikke prøvd) da trenger cash i div. valutaer
Nyttig informasjon! Men spørsmålet var om kiwi nå tilbyr Paygoo reload, eller om dette er Paygoo Gift og om så i hvilken valør ?
Tenker jeg bare kjøper alle de kortene på neste trippel trumf når den kommer dvs jeg telte de hadde 15 stk kort hengende klare for oppkjøp ;