Har fått Trumf-tråden :)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 30. nov 2018.

  1. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,356
    Likes mottatt:
    1,272
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk først panikk, da jeg manglet 3,20 kr i Trumf. Så husket jeg at jeg hadde en refusjon på 320 kr :D Da stemmer det, også for meg.
     
  2. Snacky

    Snacky King's Advisor

    Innlegg:
    324
    Likes mottatt:
    255
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk mer enn jeg skulle. Håper de forsetter sånn fremover ;)


    Snacky
     
  3. lonstup

    lonstup Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Dette var for november
     
  4. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    På Ikano.no står det fremdeles:

    1 % Trumf-bonus på alt du kjøper.
    Uansett hva du kjøper med ditt Shell MasterCard og uansett hvor, så får du automatisk 1 % Trumf-bonus. Det er ingen begrensning oppad.

    Virker som det er mange sarte sjeler her inne, med hang til å bekymre seg over ting som muligens kanskje kan komme til å inntreffe, dersomatte, hvisomatte...

    (Og hvis festen virkelig er over får vi se om det er nach hos noen andre...)
     
    Scandipendler and tfo like this.
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen sarte sjeler, men om du beveger deg inn på "Spørsmål & Svar" hos Ikano er følgende å finne... Skjermbilde 2018-12-01 kl. 18.44.40.png
     
  6. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    380
    Likes mottatt:
    609
    Bonuspoeng:
    93
    Er vel da advokatene må komme inn og gi innspill på det de sier: uansett hva du kjøper og uansett hvor skal gi trumf, og så på en annen side sier «men ikke her og der»
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg regner med at dette ikke defineres som et kjøp.

    Jeg tror - dessverre - at Shell sine glansdager er over for folket her.
    Man kan si hva man vil i begge retninger, men enkelte kommentarer som har kommet samt det faktum at det er lagt til payr i FAQ til nok antyde på at det er slutt.
    Det er jo også noen som har regnet ut sine poeng som kom nå her om dagen.
    Payr-poeng stoppet på en viss dato i november, det stemmer relativt greit med oppdateringen av FAQ.
    Jeg antar at Ikano har registrert at det går ganske betydelige mengder midler igjennom shell-kortet og direkte til en mottaker. Høyst sannsynlig er dette er relativt dårlig regnskap for dem, er nok begrenset antall payr-folk som slurver mye med regningene.. En dag eller to kanskje, men ikke slik som de "gode" kredittkortkundene.

    Men for all del, dette er bare en sum av mine observasjoner og logisk tankegang. Det kan være jeg tar feil, men jeg kommer i alle fall ikke til å dra 1 kr igjennom shell på payr før neste år. SAS MC får holde for nå..
     
    EndreD liker dette
  8. sheepdog

    sheepdog Nytt Medlem

    Innlegg:
    21
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har fått trumf for oktober fra shell mc. Beløpet stemmer ikke med fakturaen, 2-300 mer... Kanskje inkludert novemberbonus -vipps/payr transaksjoner...

    Andre som har fått?
     
  9. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    800
    Likes mottatt:
    3,178
    Bonuspoeng:
    93
    Og dersom det er over og ut for Shell MC og Payr så er vel det beste alternativet pr no å gå for Trumf Visa som erstatning? Halvparten så god opptjening som Shell MC, men inga beløpsgrense mot Payr etter det eg forstår. Har SAS MC Premium, men har også ein del rekningar som er over 4000kr grensa og då blir det styr viss ein kun skal bruke det.
     
  10. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Kiwi 366 Austadveien 01.12.2018
    2275,80 kr 22,64 0,00 0,00 22,64 kr
    Dette er kjøp av Paygoo +Amex+Blå trumf kort!!!!!!!!!!!!!! Paygoo gir trumf altså!
     
    ValdresBjarne liker dette
  11. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Har Kiwi reload eller er dette gift? Ser for meg bonanza på fremtidig trippel Trumf.
     
  12. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Inn i Revolut bruke enten kortet direkte eller overført tilbake til Konto;) Har jeg ikke overført kun konvertert til pund+eur+dkk+yen da skal på ferie alle de stedene :)
    Kan også bruke i Curve da er prepaid MC(men ikke prøvd) da trenger cash i div. valutaer ;)
     
  13. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Nyttig informasjon! Men spørsmålet var om kiwi nå tilbyr Paygoo reload, eller om dette er Paygoo Gift og om så i hvilken valør :) ?
     
  14. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Hei husker ikke i farta, men jeg kjøpet 500kr preload Paygoo gift ;)
     
  15. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Tenker jeg bare kjøper alle de kortene på neste trippel trumf når den kommer ;) dvs jeg telte de hadde 15 stk kort hengende klare for oppkjøp ;) ;); ;)
     
  16. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Koster det ikke 39,- per kort?

    Blir en ganske dyr fornøyelse i såfall? #offtopic
     

Del denne siden