Hasta la vista SAS

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Larata, 01. sept 2016.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,729
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Diamant blir nok ikke utvannet av å øke med 5% (fra ca 20.000 til 21.000?), men så lenge det etterhvert blir et klarere skille mellom G, D og P er det ikke bare negativt heller.

    En digresjon: har ~300.000 vært Pandion-grensa hele tiden? I så fall må det ha vært lettere å oppnå det tidligere da det kostet vesentlig mer å fly?

    Post 500
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Har vel ligget i dette området, men man har vel måttet hatt dette over en periode på 2-3-4 år før man fikk Pandion
     
  3. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det er lurt å røpe... Jeg regner med at @Upsaker ikke bare kaster dette ut av seg. Vi får vel stole på folk når de sier de har kilder internt som vet noe. Det er vel forventet det?
    Ellers kan nok dette slå begge veier. Hvis man som Pandion ikke føler det har gitt noe ekstra kontra diamant så burde det ikke bety noe utover et skadet ego :)
     
    Scandipendler liker dette
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,339
    Likes mottatt:
    19,547
    Bonuspoeng:
    293
    Man skal absolutt ikke undervurdere dette hos en med tykk lommebok...
     
    anders82 liker dette
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Det handlet ikke om deg.
     
  6. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Stiller meg også litt undrende til om dette stemmer. Jeg har ikke noe inntrykk basert på det jeg har lest av @Upsaker tidligere at han sitter med noen kilder inne i EB-systemet i bolaget.

    Hvis dette stemmer kan jeg ikke se at dette er positivt, jeg har ingen tro på at SAS vil følge opp de 1000 som er igjen noe bedre enn de gjør med 2000.
     
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,650
    Likes mottatt:
    32,498
    Bonuspoeng:
    293
    På den annen side, når @kiev stort sett ikke har opplevd noen fordel med å være EBP, hvilken forskjell utgjør da 2000 istedenfor 3000? Vil tro det kommer flere fordeler jeg.
     
  8. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Kunne du gitt meg en link til en thread der noen faktisk spørr om en navngitt kilde? Selvfølgelig ikke en der du spørr selv, for det har jeg sett minst hundre ganger...

    PS. kan godt hende det eksisterer, jeg er bare interessert!
     
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,729
    Likes mottatt:
    21,904
    Bonuspoeng:
    293
    Siden jeg har så lite informasjon og det ikke virker som det er andre her har hørt noe kan det bli vanskelig å verifisere det. Eivind har sagt i et intervju at han ikke kommenterer antallet sølvfugler selv om det har blitt kommunisert 2000 i relativt lukkede fora og han har også trukket tilbake rollover-poeng etter å ha lansert det.
    De som vet kan selvfølgelig ikke si noe. Jeg har hørt det fra det jeg kaller en pålitelig kilde, men jeg skjønner at en "tilfeldig" post på forumet ikke nødvendigvis har stor troverdighet.
     

Del denne siden