14 grader.. Det var iflge google fremdeles 45 min å kjøre sydover til Å. Det gadd jeg rett og slett ikke, så vi kjørte opp til Svolvær igjen.
Kveldsmaten ble inntatt på "Baccalao" på brygga i Svolvær. Koselig plass med fyr på peisen, og oppmerksom servitør. Bestilte seff baccalao, da jeg ble så skuffet sist. Ba om extra spicy- og den leverte. Virkelig god, med skikkelig sting. Svette i panne og kinn. Deilig.
Hadde lyst å en rib safari på mandagen, men toppsjefen nekta. Mye bølger og vind gjorde at det ble droppet. Så de hadde båter til utleie og, men neiida.. 2x300 hester ble for vilt
Vi fikk beholde rommet til kl 13.30 etter å ha spurt. Ikke no problem. Kjøreturen til evenes gikk glatt, og bil tilbakelevert like hel. Ikke fått noen parkeringsbøter heller. Samme setene som sist til Bgo. Fint vær over skyene.
Litt forsinkelse på Bgo-Trf, men medvind gjorde at turen bare tok 35 min. Så selveste Jan Eggum med dame satt bak oss på flyet.
Fikk kofferter først på torp også. Rett i bilen på 5 min. Og bonus var at easypark sitt skiltgjennkjenningssystem.. phew..ikke hadde registrert at vi hadde parkert. Så da ble det gratis parkering. Alt i alt en fin langweekend
Takk for reisebrev! Det er jo ikke så mange av de for tiden.. Tror jeg må finne en helg for litt innenlands reise om ikke så lenge. Abstinensene tar snart overhånd.
Takk for reisebrev, bra bilder. Kjørte selv Lofoten frem og tilbake ifm en konsertserie for ni år siden.
Hvis man ikke er kjent, så er det jo ikke alle som vet hvilken vei som fører til Svolvær her.. (Og bilen manglet jo GPS. ) Liker forøvrig denne veien på andre siden av E10:
Flott reisebrev! Jeg var selv en tur ute ved Lofoten og noen av stedene kunne jeg kjenne meg igjen med selv om det da kun var jobbdag jeg var der for
Just det, uten GPS så må man jo gjøre et minimum av research før man starter opp, eller jaja, gøy å ta det på lykke å fromme og da Uansett, knall reisebrev, jeg storkoste meg når jeg leste.
Var helt sikker på at Harstad lå Nord for Svolvær. Når du har to valg og ser skiltet til venstre peker mot Harstad, er det da logisk å velge andre veien? 50-50 sjans er oppskrytt