Helt ny! noen nybegynner SPM

Tråd i 'Bonushjelp' startet av aralovic, 06. febr 2019.

  1. Maraug

    Maraug Bonusløvinne

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    187
    Bonuspoeng:
    43
    Digger kortet - booket business både til NY og Tokyo og har hatt kortet et år
     
  2. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket Travelhacks nå, og det ser ut til å være noe tilgjengelighet:

    51585407-0F3A-4BBB-8CFE-D8240C6247D9.png

    D08184D7-6634-40BB-B0EB-96EDCA805770.png

    Om du ikke finner fullstendig rute som du kan bruke (f.eks. 12.-24. juni?) anbefaler jeg å booke én vei en dato som kan passe og vente for å se om det kan dukke opp en egnet tur/retur å supplere med. Ring inn til SAS når den andre veien eventuelt dukker opp, så hjelper de deg å slå dem sammen. Legg inn varsel i travelhacks på ønskede datoer. Lykke til!
     
    jonaseika and Ombo like this.
  3. jonaseika

    jonaseika Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Tusen takk for hjelpen Gullars :)
     
    Gullars liker dette
  4. aralovic

    aralovic Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    13
    Hei Alle sammen.
    Jeg har iherdig spart poeng siden jeg meldte meg inn i dette forumet, men enda ikke booket min første reise. Derimot har vi klart å spare 252K poeng og 1 stk CT som vi fikk nå.
    Drømmen er å reise langt med Firstclass. Gjerne Asia (Thailand/Singapore/Vietnam/Bali/Japan) Eller Mexico (vestkyst med sol og bademuligheter)
    Jeg har skaffet meg både Expertflyer og AwardFares, men nå stopper det seg. Mulig jeg bruker søkefunksjonene feil da jeg ikke finner en eneste reise... Vi er svært fleksible på reisedatoer, og ønsker å være borte ca 14 dager. Dere som er litt mer drevne på dette, vil dere tro det er mulig å finne noe til disse stedene?
     
    cooolcatz, RoadKing and turbotobben like this.
  5. ELEM

    ELEM Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    232
    Bonuspoeng:
    33
    Hei! Husk at du må søke leg-for-leg med Awardfares, altså: osl-fra, fra-sin osv. Anbefaler også og kjøpe toppversjon av awardfares. Sleit litt med å forstå siden selv i begynnelsen, men kommer seg kjapt. Prøv dere frem! :)
     
  6. Ddan

    Ddan Medlem

    Innlegg:
    151
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Awesome. Kult med så mye opptjening. Fra en annen som også er ny, hadde det vært kult å høre hvad dere tjente mest på?
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du går inn på trådene som omhandler F tilgjengelighet og tråden om vellykkede CT / poeng booking vil du finne masse aktuelle ruter som folk ha booket. Så plukker du ut flyvningene og begynner å søke på enkelt legg. Så vil du kunne finne ledige billetter før du ringer Tallin.
     
    Ddan liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,591
    Bonuspoeng:
    293
    Dersom dere bor i Oslo området. Ta dere inn til Solli Plass i morgen (dvs tirsdag 21 januar) kl 18, så treffer dere på store deler av ekspertisen i IF og kan spørre og grave det dere orker.
     
    Gullars and Xflipper like this.

Del denne siden