Hertz - President Circle fordeler ved leie via SAS?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jensemann, 31. aug 2025.

1. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Har en Hertz booking i MIA. Booket medium bil siden jeg med status kan benytte Ultimate Selection. Nå har SAS kampanje med 15% rabatt og doble bonus- og nivåppeng. Bilen jeg har leid er da billigere hos SAS så jeg vurderer å avbestille og booke på nytt.

Gjelder da mine fordeler ved booking via 3. part? Vil jo ikke miste fordelen å kunne plukke en bedre bil hvis mulig. Det er et eget felt ved booking hvor jeg kan oppgi mitt Hertz Rewards nummer.

Noen som har erfaringer rundt dette?

2. Claus

Claus Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    356
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, du kan legge inn rewardnr, mener å huske at det er på neste side i bestillingen.

3. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    Som beskrevet ovenfor, når du booker på SAS legger du inn rewardnummer hos Hertz. Bookingen kommer da med en gang opp i Hertz-appen på profilen din. Hertz har ikke ulimate selection på HEL, men bilen min stod på plass 101 nærmest der man kommer inn til parkeringen til Hertz, som er reservert for President Circle kunder, så status-gjenkjenningen fungerer.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke Hertz, men samme problemstilling.

Avis gjennom SAS. Da får jeg bare feilmelding når jeg prøver å legge til medlemsnr ved bestilling. Neon som har fått det til?

5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg får ikke opp bestillinger verken i Avis eller Hertz-appen etter å ha bestilt hos SAS…

6. sday

sday EBG, Avis pres, Hertz pres,Sixt Plat

Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg bestilte hos Avis gjennom SAS nå, dukket opp i profilen min i appen etterpå. Men jeg fikk ikke lagt til EB-nr. Bestilte på PC med chrome.

7. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,239
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har gjort en del endringer og bestillinger hos AVIS via SAS siste mnd. Alltid fått lagt til og den dukker opp i app. Senest torsdag.

Hertz derimot får jeg en feilmelding på når jeg legger inn Hertz nr.

8. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Ok takk, nå gjelder mitt spørsmål MIA og ikke HEL og der har de vel Ultimate Selection?

9. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,376
    Bonuspoeng:
    113
    Ja. Men utvalget er nok sånn passe. Regn med et stort utvalg med chevrolet malibu i ulike farger :)

10. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig noen som har erfaringstall på hvor lang tid det går fra leie hos Hertz booket via SAS til det kommer poeng?

Del denne siden