Feil på SeatGuru... Setene i A330 og A340 er helt identiske. Det er også helt identisk bredde på kabinen i A330 og A340. Det er i bunn og grunn samme fly, men A340 har fire motorer.
Det var vel ikke det det ble spurt om... Hvis vi skal ta ble detaljer som ikke ble spurt om så kan vi også nevne at A340 har et ekstra landingshjul bak sentertanken...
Er det ikke slik at de bevisst overselger Plus hvis de mener at Business ikke blir solgt ut? Da vil de jo kunne selge flere plasser i Plus siden de bare oppgraderer de ekstra til C? Det er jo lettere å selge Plus enn business. Og hvis det er mye ledig i Y er det bedre å ha tilgjengelige plasser i Plus som kan selges. Står det mellom Y og C vil de fleste velge Y, men kanskje ikke hvis det står mellom W og Y. Vet ikke om SAS har denne praksis men BA revenue management er ganske gode på dette etter det jeg har lest
Vi fikk ikke automatisk tilbake de samme setene nei. Men dagen før avgang når jeg gikk inn og sjekket så hadde de byttet tilbake til A330, og det var bare å velge og vrake i ledige seter