hjelp til å optimalisere returen på drømmereise 30, september

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Elmo, 28. aug 2016.

  1. Elmo

    Elmo Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    673
    Bonuspoeng:
    93
    En liten oppdatering til de som kan være interessert: Bonusfeberen tok etter hvert overhånd og jeg bestemte meg for å prøve å gjøre en endring til Thai F Osaka-Bangkok og videre med Thai F Bangkok-Milano, deretter MXP-FRA-OSL-TRD (som var eneste mulige hjemvei fra Milano den dagen). Ringte til eurobonuskontoret i Tallinn og prøvde å få endret billetten, men hun prøvde tydeligvis sitt beste og beklaget at den ikke gikk gjennom av to grunner: reisen var via to soner, nordøstasia og sørøstasia (vi reiser til japan via Seoul) og det ble i tillegg en strekning for mye på hjemveien. Hadde vel egentlig en anelse om at det kunne være noen tekniske feil med planleggingen av routingen men har jo ganske begrenset erfaring med bonusreiser og tenkte det var best å forsøke.

    Får vente og lete videre så dukker det kanskje opp noen andre alternativer og hvis ikke noe dukker opp så tror jeg jo uansett at det blir en suverent bra tur om vi "kun" ender opp med å fly begge veiene med Asiana First (for å sette det litt i perspektiv så har vi tilbragt flere ferieturer på charterfly med syngende trøndere så dette tar jeg ikke spesielt tungt)
     
    RoadKing and Xflipper like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,596
    Bonuspoeng:
    293
    Hva er galt med syngende Trøndere? :eek:
     
    Travellingalf and Elmo like this.
  3. Elmo

    Elmo Medlem

    Innlegg:
    183
    Likes mottatt:
    673
    Bonuspoeng:
    93
    Syngingen er omvendt proporsjonal med lagerbeholdningen av Cognac om bord, så når sangkoret starter slutter serveringen :)
     
    Are liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,596
    Bonuspoeng:
    293
    Dårlig gjort :)
     

Del denne siden