Kan noen ta dette opp med noen?? Jeg får alt for mange nivåpoeng.. jeg har fått nok for i år!! Jeg har to ønsker: Enten få nivåpoengene konvertert til bonuspoeng Eller Få dem utsatt til over nyttår! Du verden …
Du kjenner sikkert flere i SAS enn de fleste av oss fra da du faktisk fløy? Kan du ikke spørre om overskytende nivåpoeng kan bli med inn i neste periode for oss alle? Takk! <3
Du kan donere/låne bort nivå poeng til noen som trenger det for å oppnå eller beholde status, så reverserer de nivåpoengene i din neste periode. Gjøres enkelt via www.sas/bareglemdet.dk
Hadde vært digg med rollover ja. Allerede 46k poeng over diamond og enda kommer det 45-50k nivåpoeng til før perioden er ute. Men de gangene jeg har tatt det opp med SAS har de ikke sagt noe annet enn at det ikke er prioritert nå, men kan kanskje vurderes en gang…
Flying Blue har vel rollover (i hvert fall hadde de det), så det er kanskje lov å håpe på at EuroBonus lar seg inspirere?
Hadde de faktisk publisert et krav her så skal du ikke se bort i fra at enkelte av oss hadde gjort det