God onsdagshilsen fra HAN. Hjemreise etter to uker i Indokina begynner om hvert øyeblikk. Det blir også siste reise med *A. Til høsten fortsetter bonusreiser med ST-selskap!
God morgen fra solen og varmen i nordvest. I dag blir det flydag for posisjonering før Atlanta venter i morgen. Direkteflyet fra AES går ikke tidlig nok til å rekke videre forbindelse, men alternativet var fakirflyet 06:30 via OSL som ikke fristet nevneverdig. Det er EI-FPW Una Viking som skal bringe oss til Kongens by i dag. En 7 år gammel CRJ jeg visstnok ikke har flydd med før. Ha en strålende onsdag.
God morgen fra Hedalen. Hjemreise er det også her. Rute XC40 til Sølvbyen. Uten catering. Fant endelig frem litt besluttsomhet og bestilte flybillettene for høstens tur til Tenerife. LH og Discover ut i biz, Brüssels hjem ved nødutgang. Så får vi se om oppgraderingsvoucheren gir uttelling. Sleit merkelig mye med å gjennomføre betaling, så Amex'en rant litt full. Men suksess til slutt. Ha en fin onsdag!
God morgen. Det regner, så vi drar hjem. Neida. Joda. Vi må hjemom en tur for å ordne diverse, og det passer greit nå. Kombinerer det med en tur til storbyen for noen andre avtaler. Ha en fin en!
God morgen fra sentrale deler av solkysten, hjemreise ble foretatt i går kveld. Her skulle det vannes blomster og stor forferdelse var jordbærplantene tørket inn … I tillegg må vi en tur innom helsevesenet for en ny undersøkelse, det går vel bra denne gangen også. Men så bærer det forhåpentligvis utover igjen..
God morgen fra MBT. Årets 4 dagers sommerferie er over og det er på tide med utreise for ett kjapt besøk til Budapest. Turen går med LX via ZRH om noen timer, først skal hunden luftes før det blir altfor varmt
God formiddag fra Porsgrunn. Meldt regn og skyer, men nå skinner sola her. Resten av uken er det bare knallvær. T-36 til IAD på guttetur i biz med bolaget. Var der for to år siden, med samme kompis- da var det 36 pluss- ser det er oppimot 39 gr nå. Det blir digg. Noen få tusen unna første CT- og noen få tusen unna årets andre 10k statuspoeng fra Dnb Master- får sende fruen på shopping Ha en fin lillelørdag
God formiddag fra kontoret - dette blir den eneste dagen i juli jeg er på kontoret. Skal ut og fly igjen i kveld, faktisk er det hele seks dager i fly denne uka. Føles nesten som jeg er på millionjakt igjen. Men målet blir forhåpentligvis bra, vi skal et sted hvor det er enda litt varmere enn her i hovedstaden. God onsdag, alle!
God formiddag fra kontoret, uheldigvis uten A/C. Litt ironisk driver jeg å planlegger en varmepumpeinstallasjon i et annet bygg Har de siste kveldene satt meg litt inn i hva som finnes av hotell i Sør-Korea for tur i november. Ikke noe Radisson, lite utvalg fra IHG og ingen store kjeder som i Japan gjorde at det tok litt tid å ta et valg. Ble en studioleilighet gjennom Airbnb i Seoul, og noen rimelige hotell andre steder. Mangler bare 2 netter i Busan nå. Neste "prosjekt" blir å finne hotell til en tur til Madrid neste år, Radisson blir det i hvert fall ikke for de skal ha 6 til 10k per natt
Ingen hjemreise onsdag i sikte her på Bonaire. Kattene får mat og jeg får kaffe. Må rydde litt i «heimen» for nå kommer vist housekeeping på visitt. Ellers blir det bading, båttur med tilhørende dykk, og god mat og drikke. Så blir nok enda en bra dag her. Ha en super onsdag alle uansett hvor dere befinner dere i verden!
Jeg sitter her på berget og ser utover havet En solskinnsdag i ferien min I sommer skal jeg fiske, klaske klegger og bade Ja, denne sommer’n tror jeg blir fin! 32 grader idag, tok båtene og fant oss noen strender. Herlig
Grei velkomst hos Kempinski også; men rosa «fake-bobler» slipper jeg unna siden Swiss sendte med meg ei flaske: