Da kom flyet mitt for å hente meg hjem. Ikke bare meg da. Costa Rica har vært en positiv opplevelse både for tur og badeferie. Gadventures leverte som vanlig for tur. Litt mye amerikanere, som er av den hyggelige typen, men det preger servicekulturen i form av overfladisk hyggelighet. Kunne vært balansert ut med litt flere finner. Man blir litt lei å skulle være øyeblikkets bestevenn til enhver kelner, sjåfør etc, og ut fra hvor mange som har en fetter i Norge må det bo ufattelig mange costaricanere i Norge. Uten at jeg hadde fått det med meg har de til og med sendt den nye konfigurasjonen for å hete meg. Da blir det lukket dør i natt.
God sen onsdag kveld… Første EB bookingen ut av Europa på et år er nettopp fikset. Der skal bli lit sol og varme i februar.
Fortsatt bare onsdag her(det er det vel strengt tatt på SJO også), og ikke hjemreise før i morgen torsdag. Fikk booket om i siste liten, hadde SEA-FRA-OSL men er nå på SEA-YYZ-FRA-OSL. Får prøvd Air Canada for første gang og LH sin utgave av 787-9. Det viktigste var å slippe LH sin A340-300 med 2-2-2 layout. Prisen for omboking var ikke ublu, $8. Det skyldes vel det stive utgangsprisen. Ellers vært en bra dag på fabrikken. Regner med det er flere enn meg som gleder seg til å reise med denne;
God TTT. Halveis inne i nattskift, ferdig 07. Fikk med en venninne i pointsharing, hun hadde 27000 poeng hun ikke hadde noen plan for- bare å bruke sa hun. Jo takk Ha en poenginbringende dag
Man lærer av de beste (aka din post i går, altså i dag onsdag) Den motoren ser forøvrig ikke ut som at den er helt klar enda.
Ikke fløyet noe, så da er jeg ikke så god på reisebrev. Rådet er vel i kortform å booke Gadventures National Geographis highlights of Costa Rica. Så ordner resten seg selv.