Stille på stasjonen tidlig en søndagsmorgen. Ble take away frokost på toget til BER i dag Fant fast-track hvor det var litt kø, vi havnet bak en amerikansk dame med mye håndbagasje. Det var ikke snakk om å forberede seg for kontroll før hun kom frem. Så @holmen startet stoppeklokken i det hun la første veske på brettet. Kontrolløren måtte begynne å gjennomsøke 2 vesker og en koffert for ting som måtte ut. Det begynte å koke i toppen til oss to bak. Fem minutter tok det, kontrollørene som stod rundt på området ristet på hode. Vi kom oss til gate Full CRJ og mye håndbagasje gjorde at vi kom avgårde en halvtime etter skjema. @holmen i Plus og jeg ved nødutgangen på rad 14. Litt påfyll av mat i loungen, før vi boardet flyet til OSL Ser jeg har kjørt dette flyet på en MR tidligere @holmen foran i Plus og jeg var heldig å få ledig midtsete på rad 29. Måtte vise kortet for å slippe å betale for colaen. Snipp snapp snute da er turen over. Jeg har hatt det artig på tur med @holmen, tusen takk for at du ville ha meg med
Takk for fantastiske updates Unterwelten alene er grunn til at jeg kaster meg rundt og tar en umotivert tur til Berlin nå. Tysk omvisning går helt fint for min del, men denne skal jeg få med meg!
Og takk for at turen vart delt med oss her på forumet! Berlin står høgt på lista over byar eg gjerne skulle ha besøkt. Håpet er å få det til i førjulstida i år. Vi får sjå!