Fikk litt å drikke på før avgang. Det var disse gode boblene som ble servert: Og litt mer når serveringen startet.
Jeg gikk for asiatisk meny, og angret ikke! Det var rett og slett innmari godt. Desserten var også god, men ikke veldig spennende.
Etter maten drakk jeg et par flasker champagne, mens jeg holdt meg våken så lenge jeg klarte, for å snu døgnet tilbake. Så på diverse medbragt IFE, og koste meg stort. "Min" flyvertinne Angel (ja, det var det som stå på navneskiltet) var en engel, og fylte på glasset så fort hun så at det var under halvfullt. La meg til slutt til å sove, og ble vekket 6 timer senere av klirring i frokostservise. Jeg hadde valgt asiatisk frokost, men var ikke sulten, og holdt meg til en kopp kaffe. (Som også var veldig god) Et par bilder fra luften. (Kan også være fra neste flight til OSL..)
Gikk til Austrian lounge ved F gates, og fikk meg en dusj. Det hjalp på våkenheten. Satt meg i en godstol, drakk litt mer kaffe, og så litt mer på medbragte serier. 3 timer senere var det avgang mot OSL, sete 2F hos Austrian. Det var totalt 5 pax på 3 rader biz, så vi hadde god plass. Mat fikk vi også, dette var også veldig godt. Etter maten ble det mer kaffe, og en liten sjokoladebit. Kom trygt frem til OSL, kofferten var med, og jeg var nesten hjemme igjen. VY tok meg trygt til Skøyen, hvor jeg ble hentet. Dermed var daten med EVA over. Og det er nok stor sannsynlighet for at det aldri blir noen ny date. Dessverre. Men Star Alliance er ikke helt kvitt meg ennå. Om tre uker er det avreise mot Sør-Korea. Det kommer sikkert et reisebrev derfra også! Takk for følget!
Takk for turen! Her i gården er man kun få dager unna det sannsynligvis siste møte med EVA, og jeg håper hun har rukket å laste inn ny forsyning med bobler innen den tid...
Jeg synes Taiwan var veldig spennende. Og kunne nok ha hatt litt lenger tid der. Men, jeg føler også at det er litt "been there, done that". Usikker på om det var noe i Taipei som gjorde at jeg skal tilbake, liksom.