Hallo! Skal ordne hotell for kona + venninne i Gøteborg for to netter i november. Hva anbefaler dere? Har Strawberry Gold og Radisson Premium/VIP, så med tanke på oppgraderinger vurderer jeg foreløpig Radisson Blu Scandinavia Hotel eller "nye" Clarion Hotel Draken (Strawberry). De setter mest pris på god frokost, men ett lite spa/bad/badstue er ikke feil det heller. Håper det er mulig å booke Draken med mitt medlemskap i så fall? For da får jeg de to siste nettene jeg trenger for å beholde Gold til neste år Håper på tips! <3
Vi bodde på Draken for halvannet år siden og det var ganske staselig. Fikk flott hjørnerom, komfortabel seng og bra møblering på rommet. Frokosten var også bra, men merk at det er et svært hotell og ganske stor frokostsal. Høydepunktet på frokosten var den lille gutten som lagde brekningslyder da han skulle ta pannekaker og faren påpekte at de var veganske. Romoversikt: https://insideflyer.no/forums/threads/strawberry-romoversikter.19844/#post-510936
Lite bilder av frokost, fokuserte på den kule greia hvor hele benken er induksjon og man kan sette platene med spesialunderlag hvor som helst.