Om jeg befinner meg i Karibien så Men "i Karibien" kan kanskje diskuteres det også Det faller meg nemlig veldig naturlig å si "i Karibien", men mindre naturlig å si "i Maldivene".
Hahahah Ja ja...vi får la det være med dette, så tråden ikke sporer enda mer av! Men det er jo mulig Maldivene blir en aktuell destinasjon så snart man får mulighet til å reise igjen. Ikke så trangt om plassen
Disse bildene fikk meg til å tenke på hva man ønsker og ikke ønsker på et hotellrom. Soverom med glatt gulv av fliser eller polert/malt betong er no-go for meg. Tusle rundt barbeint på et kaldt industrigulv er ikke en koselig atmosfære. Hotell i denne prisklassen bør ha fin, naturlig parkett og/eller tepper for å myke opp stemningen. Seng uten gavl er lite praktisk om du vil bygge opp noen puter i ryggen for å sitte i sengen. Rommet har heller ingen normal sofa, stuebord eller sittegruppe. Bilde fra COMO Cocoa Island
Jeg synes gulvene er behagelig å gå på. De føles litt kjølige, men det er egentlig bare deilig når det er såpass varmt ellers. Enig angående sofa/sittegruppe. Jeg hadde foretrukket en mer konvensjonell sofa i stedet for divanen (eller hva det nå er) som jeg ikke har endt opp med å bruke. På den andre siden vil jeg ikke akkurat si at det har ødelagt oppholdet
For en aktivitet med Twin Ottere blant øyene! Må være det stedet i verden med størst konsentrasjon av denne flytypen. Trans Maldivian Airways alene har 54 maskiner. https://www.flightradar24.com/2022-01-16/06:21/12x/4.42,73.41/9