Først: Ja, det finnes sikkert andre tråder. Beklager at jeg lager en ny. Men greia er: Familieferie i New York oktober 2025, fire personer, to voksne og to ungdommer. Er på jakt etter hotell på Manhattan eller rett over på Jersey-siden med to store senger ok ok plass på rommet. Vi er glade i hoteller som har litt rolige rom, kan mørklegges og god temperaturstyring. PS! Ønsker meg dollarkollaps til jul!
Bodde på «Holiday Inn Express & Suites Jersey City - Holland Tunnel, an IHG Hotel» i fjor. Nytt, rent og forholdsvis moderne etter amerikansk standard. Ikke så pent område, men greit nok. Litt butikker og et større senter rett i nærheten. 10-15 minutt gange til Newport og subwayen der.
Bodde på "Sheraton Lincoln Harbor Hotel" i sommer. 2 voksne og 2 barn. Kurrant pris og bestilte rom som hadde separat soverom + sovesofa (dobbelseng) og stort bord/stoler. Hotell loungen er stengt selv om noen websider hevder de har det. Ferjestopp like uttafor døra så brukte dette for å komme oss til Manhatten. Liker meg på Jersey siden og veldig fin boardwalk derfra og nedover Hoboken.
Både Hilton, Crown Plaza og Intercontinental Times Square funker bra, Crown Plaza gir mest verdi for pengene.