Tar meg friheten til å starte en tråd hvor vi kan be hverandre om hotellanmeldelser og erfaringer før vi bestiller eller sjekker inn. I en tid der mange nettrecensioner enten er AI-genererte eller preget av ytterpunkter (alt er enten 0 eller 10 stjerner), kan det være gull verdt med en ærlig og nyansert vurdering fra noen her inne. Spør gjerne om et spesifikt hotell – eller et hotell i en bestemt by eller bydel. Husk gjerne å oppgi hva slags reise det gjelder (ferie, jobb, romantisk weekend osv.), hvor mange dere er og hvilken årstid det gjelder. Hvis du svarer med en anmeldelse, opprett gjerne en egen tråd med hotellnavnet som overskrift – og svar her i tråden med en lenke eller beskjed om at du har lagt den ut. Da holder vi oversikten ryddig for alle. P. S. Admin må gjerne slette eller pinne denne, alt ettersom de mener det er en nyttig eller bortkastet tråd.
Tar meg friheten til å etterspørre om noe har erfaringer med Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa? En familie på 5 (tre barn på 10, 8 og 5) som reiser dit vinterferie 2026 og kom over et godt tilbud som vi ikke kunne takke nei til.
Ja, har vært der. Solid hotell, typisk Dubai style. Pleier å ikke være blant dem med gode tilbud, så ved god pris ville jeg lett gått for det igjen. Vær OBS på at (den veldig fine) beliggenheten ytterst på Palm gjør at man nesten ikke kommer noen steder uten bruk av Uber eller tilsv.
Bodd på Sofitel for noen år siden. Som tobeornot999 skriver er det langt til det meste fra yttersiden av the Palm. Går shuttelbuss til Dubai Mall om det skulle være av int. Fin strand, om enn litt stillestående vann for min smak Som sagt Dubai style, så sikkert valg for deg og ungene om de liker å bade og kose seg. Men regn med å spise de fleste måltider på hotellet da ikke noe i nærheten. Var noe borte ved Atlantis på pieren, men vi spiste aldri der. Har kun bodd der en gang, da greit for avslapping og relaxing, og kunne sikkert booket på ny, om vi fikk en god pris..