Det der blir nok en fantastisk tur - gleder meg til følge. Vi følger for øvrig etter til HND på onsdag og hjem via BKK på søndag - så da sees vi nesten underveis God tur
Juhu, her sitter jeg og sturer på kontoret, mens andre flakser verden rundt i First. Jaja... God tur! Gleder meg til å følge rapportene!
Popp en sobril i kombinasjon med valium, da forsvinner hemningene. Alternativt gjør som alle andre på forumet, bælm musserende. Lykke til, gleder meg til bildene fra turen!
Burde hatt en advarsel... Undertegnende er alt annet enn medisinsk kompetent, følg aldri et råd fra turbulensjegeren. Cavabælming anbefales fortsatt.
Bra start, og god tur videre Jeg har registrert at mange er negative til Flynet - men det ser da ut til å fungerer for dere?
Det fungerer greit nok til surfing på litt tregt nivå. Jeg ringte til og med hjem (husker ikke om det var på facebook eller facetime) og snakket med samboeren fra lufta Men at de skal ha 17EUR for det når folk har betalt 100k for billetten er et større problem.
Ikke tenk på det. Fokus på det som teller: Luksus, pampering, selvbortskjemming, så får rapportering komme som nummer 2
Kall meg gjerne nostalgisk, men etter å ha lest alle CT-rapportene fra F her inne så synes jeg det fortsatt frister mer med flere runder i sete 62A hos British Airways enn å dra i F. Ellers ser alt bra ut såklart Takk for bryet med å skrive rapport!
Takk for underholdende reisebrev. Selv jeg har lyst å reise i F nå og jobber iherdig med CT og poengsanking. Gleder meg til fortsettelsen av turen deres