Kronologi er oppskrytt! Takk for ein fin rapport så langt! Eg gledar meg til resten, og håpar du får deg eit par timar på auget før frokost (med tanke på nick skulle det vel vere håp).
Kjempegreier - keep it coming! Og det må vel være lov å skrive at det er morsomt med en feminim "vri" på reisebrev fra F også
Flott å følge dere. Du nevnte fiskemarkedet. Var dere på tunfiskauksjonen eller det ordinære markedet ?
Virker som en strålende tur så langt, takk så mye for at dere deler fra turen og riktig god tur videre
Nei, skulle du sett på maken!. I mitt hode fullstendig skivebom. På kuletogene vi reiste med var konduktørene nesten overhøflige. Bukket seg både inn og ut av vognen. Hver eneste gang de gikk gjennom. Hvem kunne vel ønske å behandle dem på denne måten? Kanskje advarselen var myntet på utlendinger ? Hang den nær en F lounge ?
Merkelig. Vi ble møtt ved gate og ledsaget helt til toget... hm... har de kuttet på noe? Kan heller ikke minnes noen temperaturkontroll? Hvordan foregikk det? Keep going!
Blir man ikke kjørt til flyet i MUC? Det å måtte passe på tiden ødelegger mye av moroa i loungen. Bedre å ha en som passer på deg."Sir, it's time for you to leave. Please come with me"
Men det burde de jo gjøre uavhengig av om man blir kjørt eller ikke. Dessuten, i disses tilfelle heter det Madamme...
Aiai. Gira på tur i f igjen selv. Eneste tur i boken er Sas plus til London i september... ikke like fett... Kos dere på tir
samme de gjør i kina og andre asia-land.. de sjekker ofte bare eldre tho.. hvis du ser frisk ut pleier de ikke å bry seg De sjekker temp om du har feber. da sender de deg ut igjen.
Tror I skal være glade for at de tager temperaturen med kamera. Alternativet er ikke helt behageligt at tænke på.
Lykke til med Manta Ray. Jeg digger så gæli den tittelen på denne tråden , SAS burde brukt det for en reklamefilm for Eurobonus. Hilse Valium at hun må gå for en full bodyskrubb, fru Roadking gjorde det før jul og huden er fortsatt silkemyk, helt utrolig egentlig. Herr Valium kommer til å bli over seg.
Ahhhhhhh, det ser himmelsk ut. Kos dere Oppdateringene er helt fantastiske og jeg har allerede startet å få abstinenser. Gleder meg til neste oppdatering
Vi kom til Haneda i dag, og fikk heller ingen hjelp - måtte klare oss helt på egenhånd både gjennom immigrasjon og toll - it's a though world
Da høres det sannelig ut som de har kuttet ut. Nedtur . Da vi fløy, var det cigar lounge i FCT, det var henting ved gate på ankomst i Tokyo... Nei, det er vel gradvis nedtrapping da, som artikkelen på forsiden antyder. Jeg må varsle frua om at det begynner å haste med EZE.
Knall rapport. Vi følger samme rute i morgen: HND-BKK. Fint å høre at TG leverer også på Haneda. Vi gleder oss