Vi klarte forresten å plassere oss i riktig kø på Haneda, og er nå godt og trygt på plass i Thai Royal First på BKK. Fin flight - og nå er det massasje om 10 min
Herlig rapport Lite å utsette på gamle fly og seter hos Thai - vi var også godt fornøyd. Likevel litt kult med storebror hjem fra BKK - der får dere godt med plass PS: Kan ikke tenke meg at det var noen som ble såret eller lei seg av forrige innlegg - kjør på, damer
Er man på tur så skal champagne nytes Ser ut som om dere fortsatt har en strålende tur, blir vel litt nedtur med business nå, men dere får holde ut og tenke på at det kommer mer F så overlever dere nok
Dere har rett på å få F-lounge hos TG om dere har F men reiser videre i Business, om det er TG videre og ikke tilgjengelig F. Synd at dere gikk glipp av Champagnen da
Jeg lover deg, du skal være glad du ikke var i Mexico og ble utsatt for et Macarena band, det er gøy de første 2 minuttene, men så...
Var for en del år siden i USA hvor vi var på meget stor Mexicansk restaurant. Vi fik stor moro af et sådan band. Gruppen jeg var i skrabede sammen, så vi endte med at betale dem $100 og sendte dem så over til de højrøstede og meget irreterende amerikanere i den anden ende af restauranten. De stod der 45 minutter og spillede...
Glimrende rapport fortsatt Og - vel, vi valgte bort oppholdsrommet til fordel for "det store". Ikke fordi vi er ekstremt ekstrovert, men fordi vi syntes det var alt for mye bråk og lyd fra alle de vanlige menneskene utenfor loungen når vi satt i de små? Vesentlig mer stille og rolig utenfor, faktisk Dere flyr via CDG? Unngå for all del SAS-loungen der...
Super rapport! Og gøy å følge dere på tur. Hvordan har dit reisefølge opplevd turen? Så vidt jeg skjønte var hun ikke oven ut begeistret for å fly ??
Så i Thai-loungen på Phuket fikk dere servert betasuppe og en blings på trefat? Er omtrent som en tilfeldig veikro i Gudbrandsdalen, det. Bortsett fra at det (og resten av turen) var akkurat det motsatte... Fantastisk reiseskildring! Kjenner at jeg bare MÅ ordne meg en CT i år. Om ikke annet for champagnen...
Jeg foreslår at vi fra nå av kaller det Champagne Ticket. Ellers må jeg henge meg på resten her og si at det virker som en konge tur dere har vært på.