Ja, ja... Her går det i tran og Cultura. Møllers og Tine, for dere som er merkebeviste. Takk for kjemperapport, tekstlig og (for)billedlig! Nyt de siste strekkene!
Flotte bilder gjør at jeg kjenner at jeg begynner å få abstinenser allerede - må bare se å få booka neste CT-tur snarest mulig.. - og forslaget fra @Upsaker om å døpe det om til Champagne Ticket støttes 100%
Dette blir bare bedre og bedre! Digget den snappen Skal tror hvor mange flasker champis det ble totalt?
he-he, det uttrykket kjenner jeg godt fra min bransje også, men da snakker vi om barrels med olje. Men champagne er jo helt klart mye bedre og ikke minst morsommere!
Hvor mange barrels henter dere opp i løpet av en dag? Og er en barrel fortsatt tilnærmet lik 208 liter?
Det er ikke så lett å svare på enda, siden produksjonen på Ivar Aasen akkurat har startet opp. Men ja, en barrel er vel omtrent det ja.
Denne hadde tatt seg særs bra ut på framsiden @tommy777 .. Litt klipp og lim, så har vell Insideflyer den mest leste saken sin noensinne... C
Taittinger kan være så mangt. Comtes de Champagne, regner jeg med. Her har Etihad soverommet til the Residence, ikke bad. Hvorfor gjorde dere ikke det? Jeg har to sett hjemme. Mile high club på noen?
Flott rapport fremdeles - og litt synd at 'all good things have to come to an end...' ..bare vent til abstinensene setter inn om noen dager.. Er det forresten noen som vet om det er stor forskjell på LH-kabin på 380 vs 747 (som vi hadde)? Ser at badet er vesentlig større i alle fall..
Her er det to som virkelig veit å nyte livets goder! Og ikke minst en superb rapport om hvordan reisen har gått for seg. Tusen takk for at det har blitt delt
Eg håpar det ikkje blir lenge før du skal på husmorferie igjen! Tusen takk for eit flott reisebrev, eg gledar meg til det neste.
Håper det ikke blir lenge til din neste tur! Dette har vært fantastisk morsomt å følge. Takk for turen
Kjempegøy å følge turen - og litt kult at vi nesten krysset sporene til hverandre her og der. Helt enig i at det er en fantastisk måte å reise på - bare å glede seg til neste (champagne-) tur
Takk for et nydelig reisebrev! Det har vært en fornøyelse å "være med" på turen, og det gjør også at jeg gleder meg enda mer til det er min tur.
Takk for en strålende tur. Har vært veldig gøy å følge dere på tur og dette har vært en flott opplevelse av å fly F
Yep, kjenner meg igjen i dette. Tilbrakte kvelden i SAS Go fra London til Oslo, og når jeg ba om rødvin fikk jeg også en rekke alternativer fra KA'en. Dvs, valget var "En fyldig eller en lett"... The silver lining var at jeg, siden jeg måtte betale for dette, tjente opp hele 14 EB-poeng. Trenger vel bare å kjøpe 8570 sånne flasker til nå, så har jeg poeng til en lignende tur som dere har hatt... Takk for en glimrende reportasje! (Og velkommen tilbake til hverdagen...)
Flott reiserapport med herlig humor og selvironi, kjenner meg godt igjen fra vårt helt identiske HKG-OSL segment i fjor... Hils Valium og si at ostepop til champagne er KLART undervurdert! (@CrotchRocket dreper meg kanskje for den uttalelsen, men kan berolige han med at et annet godt alternativ er pata negra de bellota skinke)