haha godt det er forskjellsbehandling på gang! Jeg måtte værsågod å punge ut når jeg hadde en koffert med par kg for mye selv om jeg hadde plusbillett og EBD. Forøvrig flott reisebrev. En inspirasjon til å få ut fingern å skrive mitt eget fra F-turen for ikke så lenge siden..
Og ja. De grønne Rimowa kitta ser jo helt fantastiske ut. Om du tilfeldigvis vil bytte en av de mot en slik inngående faget utgave står jeg parat..
Hehe.. Det går nok bra. Må bare se å få booket LH F på utreise neste gang. Er ikke større problem enn det
Tusen takk for fantastisk reisebrev. Jeg innser at mine til nå charter-husmorferier er skikkelig 2016... På tide å lære seg å drikke champagne, hvis jeg skal få fylt utbytte av en F tur en gang i tiden
Endelig en lørdagskveld hvor man har tid til å lese gjennom Tipp Topp, Tommel Opp reisebrev fra to husmødre som virkelig kan gå foran som et godt eksempel når det gjelder jentetur for andre Håper dere hadde med dere Dispril i vesken til å ta knekken på Champagne bakrusen
Fru Koffert og jeg fikk servert en fremragende Ruinart i København i helgen. Blant 7-8 sjampiser var dette en klar favoritt hos oss også. Fabelaktig reisebrev, Sobril!
Er det bare jeg som har problemer med å få opp bilder? 90% er bare en sort X. Jeg har hatt en del problemer i det siste på andre reisebrev også (men i mindre grad). Gjelder både på jobb (ja, litt pause må jeg jo ha), hjemme og på mobil.
Jeg har også hatt det problemet en god stund. Og det er uavhengig om jeg er hjemme, på jobb, på Windows PC eller Mac eller uansett hvilken nettleser jeg prøver. Som oftest fungerer det å refreshe eller reloade, men da er det gjerne andre bilder i samme tråd som ikke vises. Slik ser det f.eks. ut i denne tråden med meg på noen av bildene (Windows og Chrome);
Best uttelling får jeg på god 4g, da kommer det mye bilder, på wifi får jeg lite.. og Saswifi får jeg ikke åpnet insideflyer engang.. mens VG etc går brillefint.. C
Nok ett fantastisk reisebrev her på forumet med masser av god humor, tips, facts og bilder Har idag sittet i ro å mak i gullstua på ARN å drømt meg bort om F turer og lounger mens jeg har lest gjennom denne tråden. Og kunklusjonen er klar, noe av dette MÅ oppleves innen rimelig nær fremtid. Jeg har også fått opp alle bilder uten problemer, både på sas wifi på ARN (mac) og på iphone over 4g.