Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Simennzz

    Simennzz Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har fått poeng fra Proshop? Gjort 4 kjøp der etter boka, men ikke fått på en eneste.. 4 saker sendt inn
     
  2. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen her som har handlet på Alibaba med Viatrumf, og som vet hvilke ordre/transaksjoner som gir bonus? F.eks ordre som er opprettet av leverandør eller ordre du starter på produktside selv?
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,635
    Likes mottatt:
    34,842
    Bonuspoeng:
    293
    Har byttet på 3 forskjellige abonementer i familien. Det første ligger inne med klage, registrert i våres. Det andre ble registrert men er ikke utbetalt og det siste er utbetalt allerede. Så:) litt forskjellige resultat.
     
  4. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,635
    Likes mottatt:
    34,842
    Bonuspoeng:
    293
    Ser at folk har måttet bekrefte mottak av vare før det er utbetalt poeng gjennom Alibaba. Jeg har foreløpig fått for 1 av 2 bestillinger der. Det er jeg selv som har opprettet transaksjonene.
     
  5. Ildfuglen

    Ildfuglen Medlem

    Innlegg:
    52
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Prøver meg på å spørre her, fremfor å lage ny tråd.

    Hvis man ser bort ifra reiserelaterte ting, hva slags type varer/tjenester handler dere mest av på ViaTrumf?
     
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,635
    Likes mottatt:
    34,842
    Bonuspoeng:
    293
    Strøm og telefonabonnementer og proteinpulverting. Samt abonnementer som ikke krever minimumstid, altså de en bare starter og avslutter kun for å få trumfpoeng.
     
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,894
    Likes mottatt:
    57,517
    Bonuspoeng:
    293
    Kjøkkenting, deo og parfyme, feks. Har også kjøpt masse hagemøbler gjennom ViaTrumf. For oss selv, min mor og svigers, og for svigers på hytta. Sånt blir det poeng av!
     
  8. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis noen har en arbeidsgiver som har avtale med Microsoft Home Use Program som gir rabatt på Office 2019 (hvor du kan kjøpe 1 lisens til sterkt rabattert pris), så gi en lyd. Min arbeidsgiver har tydeligvis avviklet.siden jeg kjøpte for noen mnd siden. Fikk 65 kr i trumfbonus da jeg handlet sist på et kjøp på ca 190 kr (sikkert trukket fra litt moms). Du får bonusen og beløpet tilbake, så lenge jeg får billig office til nye pcen min.
    upload_2019-9-14_14-57-4.png
     
  9. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Utover hotellbookinger går det noe i f.eks klær (Careofcarl, caliroots), kjøkken/interiør (Royaldesign, strengt talt frøkna og ikke meg men), turutstyr (hektapatur, vpg), elektronikk (aliexpress, mytrendyphone, dustin, eplehuset, apple), støvsugerposer (inkmann/inkclub alt ettersom).
     
    oddA liker dette
  10. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Hundefôr! (Fortrinnsvis hvis man har hund da...) Det er mye penger å spare på nett kontra fysisk butikk, og ViaTrumf-butikkene Zooplus (2,1%), Vetzoo (7%/2,3%) og Animail (4,6%) er alle blant de rimeligste på nettet.
     
    DanH and Rscott like this.
  11. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    43
    Tror du blander med Aliexpress?
     
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,635
    Likes mottatt:
    34,842
    Bonuspoeng:
    293

    Ja det gjør jeg. Må lese først og svare etterpå.

    Noen som vet?
     
  13. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    43
    For å gi det litt mer kontekst; jeg importerer en del varer fra Kina. Enkelte av leverandørene er også leverandører på Alibaba. Mens jeg alltid har handlet utenom Alibaba er det tydelig at det er press, for flere av de små leverandørene ønsker nå betaling der.

    Jeg er imidlertid litt usikker på hvordan ordren må plasseres, da dette ikke funker «som en vanlig nettbutikk». Tracker den ordren og utløser bonus selv om betaling kommer en uke senere, og utløser den bonus om jeg gjennom Viatrumf-linken trykker meg videre til ordresystemet?
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,894
    Likes mottatt:
    57,517
    Bonuspoeng:
    293
    Altså. Ting skal ikke være enkelt å forstå alltid.
    Får man Trumf ved å bruke denne rabattkoden, eller ikke? (mine markeringer)
    upload_2019-9-14_19-27-2.png
     
    Xflipper and NoLimit like this.
  15. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Vil tro nei. Kt er eneste som har avvist når jeg har brukt rabattkode
     
  16. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,364
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Om jeg forstår deg rett kan du like gjerne "kjøpe" en lisens på Ebay. Det er akkurat like lovlig som å videreselge eller spre en lisens skaffet gjennom Microsoft HUP.
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,894
    Likes mottatt:
    57,517
    Bonuspoeng:
    293
    Har fått er kjøp avvist. Men har store planer om å klage. Det står jo "Bruk disse rabattkodene og få samtidig Trumf på dine kjøp".
     
  18. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Overnatting 12-14 Juli bestilt hos Expedia 10 Juli,
    kom på trumf konto 06 september.

    Overnatting bestilt i April og gjennomført i Juni har kun blitt bekreftet.

    Overnatting i Juni ble forhåndsbetalt hos Expedia mens den i juni ble betalt på hotell etter ut sjekk. Så stemmer vel med hva noen skrev her at visst du betaler på forhånd kan du få trumf fortere.

    Qatar Airways er jeg spent om da den står til venter på avgjørelse, jeg brukte ikke retur billetten der,så får se hva som skjer. Reisen ble utført i august.

    CareofCarl bestilt 21.07.19. kom trumf kroner 06 september.

    Nordic Choice Hotels - Bestilt 08.04.19, overnatting gjennomført 15 juni,
    Trumf kom 19 august.

    Kanskje noen skulle ha laget en liten oversikt med ca tider fra bestilling til du får trumf??
    Så visst noen spør her , hvor langt tid tar xxxx før trumf poengene kommer ?
    så kan legge ut Excel og henvise til at vi har sett basert på andres erfaringer at det tar ca 3 mnd...
     
  19. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,644
    Likes mottatt:
    6,646
    Bonuspoeng:
    183
    241574800.png
    Vil vel si at i ditt tilfelle er rabattkoden definitivt godkjent av Viatrumf
     
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,894
    Likes mottatt:
    57,517
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis den ikke er godkjent av ViaTrumf er det interessant om de deler rabattkoden på ViaTrumf, ja. Må se an om en ukes tid, når jeg får lov til å klage.
     

Del denne siden