Ice kjører en mobilabonnementkampanje med 2 måneder for 99 pr. måned uten bindingstid. Vet noen om denne også gir Trumf-bonus? Eller er det bare vanlige abonnement til ''normale'' priser som gir rett til bonusen? Står ikke noe om dette i infoen på ViaTrumf siden deres.
Er det nokon her som har kjøpt utelamper med solceller frå Lampegiganten? Vil lyse opp tunet til vinteren, men vil også ha kvalitet.
Ser nå at OneCall har kommet inn med en helt OK bonus - bare å velge "Prøvekjøp" som gir 145 trumf for 99,- pr mnd med inntil 30/10GB (30GB i Norge, 10GB i EU). Kastet meg på denne nå selv, så får vi se hvordan det går
Dagens gladmelding frå Viatrumf sin kundeservice: "Vi ønsker å informere deg om at Trumfbonusen fra kjøp gjennom Telia på kr 320,00 er blitt utbetalt til din Trumfkonto nå. Vi beklager den lange ventetiden. Vi jobber for tiden med å forbedre våre retningslinjer, slik at tilfeller som dette ikke forekommer i fremtiden. Takk for tålmodigheten!" "Berre" venta sidan februar
Jeg har nettopp byttet over mobilabonnement over til ICE. 99 kroner måneden de to første månedene og fri bruk, før en etter to måneder blir anbefalt et abonnement ut ifra forbruket (du står fritt til å velge). Jeg fikk 312 kroner trumf som allerede er overført til Eurobonus innen 5 dager etter at jeg betalte første faktura.
Flere som har faatt forsinket utbetaling av den automatiske utbetalingen fra Trumf ? Jeg ser at det ble overfoert 200 Trumf kr den 29 august, 400 Trumf kr den 8 september og 200 Trumf kr den 15 september til min Eurobonus konto men ingen av de tre overfoeringer har blitt registrert hos SAS. Det pleier normalt aa skje omgaaende. Andre som har opplevd det samme ? Hvor kan jeg sende epost ?
Har gått som vanlig her. Kommer som regel inn på EB kontoen samme dag eller neste. Hvilke datoer ser du på? Husk at oversikten inne på Trumf kjøpshistorikk tilbakedateres til kjøpsdato og ikke hvilken dato Trumfen ble overført.
Stemmer, blingsa litt der. Fri data i Norge, men hastigheten strupes etter 50GB. SIM-kortet mitt skulle egentlig begynne å funke natt til fredag, så jeg hadde satt i SIM før jeg dura ned på ferie. Det begynte aldri å fungere, og uten aktiveringskode var gode råd dyre på en øy i Atlanterhavet. Heldigvis fikk endelig Hebbi på kundeservice fiksa biffen i dag, så da er vi i gang. Kjøpet ble for øvrig registrert med 140,4 trumf, ikke 145.
Hvor lang tid tok det før kjøpet dukket opp i kjøpshistorikken hos viatrumf? Jeg har fått bekreftelse på abonnementet, men kjøpet er ikke registrert.
For de av dere som fortsatt kjører fossile biler kan dere få 50øre pr liter i trumf bonus hos Shell i hele oktober. Send kodeord 50snarveien til 2155 for å melde dere på.
Ja, ser at eg no har fått overført kjøpet frå 6. august allereie - truleg 12 september når eg sjekkar historikken.
Samme regla hele tiden. Jeg må etterspørre ca 2/3 av alle kjøpene. Så tar det måneder før det blir løst. Begynner å bli mektig lei hele Viatrumf, for et tungrodd system!!