100+ handler. Alt har gått bra unntatt Telia. Nærmer seg 7 måneder siden jeg bestilte. Når det var bikket 6 mnd behandlingstid, så purret jeg Viatrumf. De beklaget da, og lovet å få fortgang på saken. Fortsatt nada skjedd. Kjenner flere som venter på Telia. Antar det er mange her på forumet i samme båt også. Kommer til å styre langt unna Telia de neste årene.
Jeg har både en på vent, som bikker 6 måneders behandlingstid og en som ble utbetalt raskt fra Telia. Så jeg har troen på at det løser seg....
Da kan jeg svare meg selv, og bekrefte at samtlige av dobbletpoenghelgens ombokinger på Expedia og annet kom inn i oversikten i løpet av kvelden. Da blir det slettebonanza på dobbeltbookinger i morgen Så til forandring tok det noen dager og ikke noen timer før Expdiakjøp kom inn i oversikten hos Viatrumf.
Kjøpte en del bøker på Tanum i slutten av august gjennom 3 bestillinger. Alle tre bestillingene er allerede konvertert til trumf-poeng
Samme her. Booket søndag, sjekket inn mandag, sjekket ut onsdag. Bookingen kom endelig på viatrumf i går kveld. Sent nok til at jeg rakk å bli litt bekymret i mellomtida. Hardt liv å være bonushore
Kaos alarm... alle mine 48 kjøp på aliexpress har nå kommet inn dobbelt eller trippelt! 1 måned siden kjøpene. Kun 8 kom inn etter 7d. Så disse 10 av 40 har jeg i tilegg registrert manuelt
Er det noen som har erfaringer med hotellreservasjoner med ViaTrumf og Expedia der oppholdet betales på hotellet? Er det noen sjanse for å få Trumf for slike kjøp, eller får man bare det ved betaling direkte til Expedia?
Det går fint. Vanlig prosedyre for innlogging før kjøp. Kjøpet kommer opp i listen og blir godkjent etter opphold og når expedia får pengene sine fra hotellet
Godt å vite! Takk. Vil gjerne gjøre noen hotellreservasjoner for neste år (januar) nå i høst, men hadde vært kjekt å vente med betaling til over nyåret da ny opptjeningsperiode for CT begynner
Bare vær obs på at det ofte tar en måned+ lenger tid å få trumf når oppholdet betales på hotellet enn hvis det betales direkte.
Men de skal dukke opp hos ViaTrumf med status "Under behandling" ganske umiddelbart etter booking? Gjorde 4 bookinger hos Expedia idag. 3 forhåndsbetalte som dukket opp hos ViaTrumf etter ca 1 time. Den siste, der jeg skal betale på hotellet, ser jeg ikke noe til selv om det har gått flere timer nå... Jeg må vel belage meg på å vente. I verste fall i 7 dager før jeg kan sende inn en henvendelse til ViaTrumf på det.
Jeg har vært borte i at det tar noen dager på enkelte hotell, men da ingen sammenheng med om man har forhåndsbetalt eller ikke
Nordicfeel.no var super rask , bestilte på søndag og trumf poengene kom idag Varene har ennå ikke kommet da
Vet ikke om det er nevnt tidligere men ser Esso har en kampanje nå 60 dager ned 60øre trumf. Send kodeord Esso6060 til 2155 for påmelding.
Kjøpte en liten pakke med kontaktlinser hos lensit, for å se om jeg fant noen som kunne erstatte mine linser kjøpt hos optiker. Kjøpet ble registrert etter kort tid, og jeg kunne glad konstatere at linsene passet utmerket! La deretter straks inn bestilling på et halvt års forbruk, til en lavere pris enn hos optiker, og med en god porsjon trumf-bonus i tillegg. Kjøpet kommer opp på oversikten etter kort tid. MEN: I går legger jeg merke til at det siste kjøp plutselig står om avvist. I dag har også første kjøp fått endret status til avvist. WTF??? Har lagt inn sak på det første kjøpet, det siste er for ferskt, må vente noen dager. Ganske skuffet over hele greia, vurderer å returnere hele skiten. Noen andre med erfaringer fra lensit.no?