Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Har booket over 100 opphold på Expedia gjennom viatrumf og transaksjonen har alltid dukket opp innen 1t. Aldri hatt noen problemer før i går. Booket to opphold med ulike kontoer for 30t siden, og ingen av dem har dukket opp enda :eek:

    Selvfølgelig ingen grunn til panikk, men dog nyskjerrig om noen andre har booket expedia de siste dagene?
     
  2. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Gjorde to bookinger i dag, og de har heller ikke dukket opp. Første gang jeg opplever det hos Expedia. Får etterregistrere om en uke hvis de ikke har dukket opp innen den tid, tenker jeg.
     
  3. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har fått for Strim? Måtte si opp nå så jeg ikke skulle bli trukket for noe etter prøveperioden.
     
  4. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk ikke for Strim, men fikk for WYPE og Fabel.
     
  5. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Der dukket de faktisk opp :D
     
    cothom liker dette
  6. Frink

    Frink Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    91
    Bonuspoeng:
    18
    I dag trumfet det inn to rørslige utbetalinger fra hotellovernattinger på Expedia (bestilt i slutten av august, "bodd" medio oktober) :) Venter fortsatt på en mindre booking av fly+hotell fra aug/sept, men det er kanskje litt mer kronglete?

    Viaplay og WYPE fra september er fortsatt under behandling, og et nylig forsøk på Strim har ikke dukket opp enda. Footway er derimot kjappe på foten (ehehehe.....)


    edit: Jommen sa jeg stream, der dukka Strim opp!
     
    Last edited: 09. des 2019
    ChrisTW liker dette
  7. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Opplever at inntjeninger hos Viatrumf som endrer status fra "bekreftet" til "overført til trumf" ikke ender opp på min trumf-konto. Tar det noe tid for en slik overføring ? Jeg roter ikke med datoer...
     
  8. Nille2000

    Nille2000 Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    448
    Bonuspoeng:
    63
    Det er rapportert om at det kan ta litt tid før øyeblikket. Trumf kundeservice har også bekreftet dette.
     
  9. geirek

    geirek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Har Telia "under behandling" hos viatrumf,vil jeg kunne miste disse om jeg går over til Ice nå? kan det være luret å vente til de er kommet inn eller hva tror dere?
     
  10. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her
     
  11. PetterX

    PetterX Aktivt Medlem

    Innlegg:
    346
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    28
    Det er vel svært sjelden viatrumf ikke har trøbbel med et eller annet, litt som hos Shellmastercard.
     
  12. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,853
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, jeg tror nesten ingen av mine poeng fra teleoperatører har vært på konto før jeg har byttet. I og med at det har tatt opp mot 1 år å få poengene. Men jeg har sørget for å være kunde og betale en regning ( minimum) eller to mellom byttene.

    Det du eventuelt må sjekke er om det Viatrumftilbudet du har benyttet krever noe minste tid som kunde, men i farten kan jeg ikke huske at teleoperatørene har hatt det, i motsetning til feks diverse strømleverandører.
     
  13. Mavo

    Mavo Senior Medlem

    Innlegg:
    533
    Likes mottatt:
    472
    Bonuspoeng:
    63
    Fungerer som regel helt smertefritt her :)
     
  14. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor lang tid pleier det å ta før Expedia betaler ut? Bestilling gjort i juni, stay i september. Vært status "bekreftet" i snart to uker, men ennå til gode å få de utbetalt.
     
  15. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Varierer veldig. Fra den endres til bekrefte kan det gå alt fra 1-4 måneder basert på mine erfaringer. De kommer nok til slutt skal du se ;)
     
  16. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Betalt du på forhånd når du bestilte kan det gå «litt» raskere enn betaling ved ankomst.
     
  17. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,444
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte også i juni på Expedia, bodde månedsskifte august/september, ble "Bekreftet" i midten av oktober om jeg husker rett og fikk utbetaling nå sist søndag. Så tok nesten 2 mnd. etter "Bekreftet" for egen del.
    Har et annet opphold fra midt oktober som ble bekreftet nå på mandag, så er man heldig blir det kanskje utbetaling før februar...
     
  18. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Gir bestilling av kontantkort hos Telia 310 Trumf? Eller er det kun abonnement?
     
  19. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    149
    Bonuspoeng:
    43
    Fækk! Trumfen for Hotels.com er nede på 3.5%!!! Har bestilt en del opphold denne uken, men sparte en del til helgen for å utnytte doble poeng, men det var tydeligvis ikke spesielt bra timet... Skjedde det i dag?
     
  20. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Har aldri sett det så lavt som 3,5 %... bestill på Expedia isteden. Pleier å være like priser.
     

Del denne siden