Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    576
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om det er nevnt tidligere men vær oppmerksom på prisforskjell når man booker med Viatrumf. En ting er at man feks med kontaktlinser oppnår rimeligere pris via prisjakt.no men selv med kun viatrumf er det forskjell: Driver nå å booker hotell i Vilnius og booking.com skal ha 1403 kr mens iPhone-app'en skal kun ha 1269 kr. Altså 10% dyrere for å få noen bonuspoeng.

    Angel Town Hall Apartments, Vilnius – Updated 2020 Prices 2020-07-15 20-18-51.png Image 2020-07-15 20-28-49.png
     
    Insomnia4u liker dette
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Viktig å alltid sjekke prisen før man hopper på et godt tilbud.

    Det er vel reklamert med at man får rabatt for å booke i appen? Tror Expedia sier det i alle fall?
     
  3. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Noen tips på hvor jeg kan kjøpe klær, få trumf og bruke amex?
     
  4. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde et par runder her med hotels.com når de hadde Prismatch i gamledager.
    Bukket med trumf etc. logget på kona sin konto etter booking og fikk lavere pris.
    Endte med en bråte rabbat kuponger.
     
  5. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,162
    Likes mottatt:
    7,922
    Bonuspoeng:
    183
    CareOfCarl, Adidas og Footway lar deg betale med Amex via PayPal
     
  6. Xaantiam

    Xaantiam EB n00b

    Innlegg:
    462
    Likes mottatt:
    371
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har håpet på Ice-tilbudet siste uke? Signerte opp med abb i både mitt og fruen sitt navn for snart en uke siden, men ingenting er dukket opp på ViaTrumf-sidene... :confused:
     
  7. Volt

    Volt Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    28
    Det er vel ikke uvanlig med ICE? Legg inn en henvendelse så regner jeg med at det ordner seg.
     
  8. CowboyDan

    CowboyDan Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    125
    Bonuspoeng:
    33
    LetsDeal er jo på viatrumf. Gir vel et sted mellom 7 og 8 prosent. Letsdeal virker litt trashy, og man føler seg noget ussel når man viser letsdealkoden på restauranter og annet. Restaurantene jeg har testet der er stort sett håpløse, så har egentlig gitt opp det, men fra tid til annen slumper det opp noen godbiter. Feks akkurat nå får man gode nesten 50pros for minigolf (dessverre ikke nakenvarianten @Maggie) på Oslo Camping, og 40 kr rabatt pr billett til Roseslottet samt litt rabatt på Odeon kino i tillegg til trumf (den ligger alltid der).

    Dette er mest aktuelt for Oslo og omegn og kanskje ferierende i Oslo da, men regner med de har greie deals i andre regioner og.
     
    Spielhaug liker dette
  9. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Gjorde en del hotellbookinger gjennom ViaTrumf (velger å ikke si hvor, men en kjede der dattera til sjefen både har fått seg en forlovet og ny stemor på omtrent samme alder) tidligere i år, som siden ble avbestilt. Delvis pga. Corona og litt fordi jeg ombestemte meg. Alle bookinger var selvsagt fleksible. Da pleier de som regel å endre status til «avvist» etter en stund. Nå står et «bekreftet» på alle sammen.
     
  10. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Forhandler

    Trumf-bonus

    Status

    Dato

    Kjøpesum

    CDON

    23,50

    Avvist

    06.07.2020

    606,00
     
  11. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Blæh den formatteringa ble feil. Jeg bestilte fra CDON, 3 varer. De hadde ikke den ene på lager. Nå står hele bestillingen som avvist. Hva gjør man nå?
     
  12. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Kontakter Viatrumf, kanskje.
     
    ejoa, veeegard and vegardg like this.
  13. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har erfaring med at Ice er trege? Ti dager siden kjøp og ikke å finne i oversikten. Sendt inn henvendelse.
     
  14. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,854
    Bonuspoeng:
    293
    De kommer. Som alltid i denne tråden. Noen ganger tar det tid, men som regel kommer poengene. Hvis ikke legg inn et krav. Men for det meste er det bare å la tiden gå litt, og ha oversikt over kjøp.
     
  15. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    185
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har vært innom noen nettbutikker gjennom Viatrumf for å sjekke priser,
    uten å fullføre kjøpet.

    Nå ser jeg noen av beløpene dukker opp som "ubehandlet" i Viatrumf, er dette vanlig?

    upload_2020-7-23_9-28-39.png
     

    Attached Files:

    Last edited: 23. juli 2020
  16. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Dere som har fått Trumf-bonus fra Avis gjennom Viatrumf: hvordan går dere frem ved bestilling? Jeg klikket på linken, skrev ingen CDP-koder eller andre rabattkoder inn i skjemaet ved bestilling. Jeg kunne ikke finne noe som helst info om Frequent Flyer nr. i profilen min, så antok at alt var i orden. Nå har jeg fått Norwegian Cashpoints etter denne leien fordi mitt Norwegian Reward nr. lå inne på profilen. Det er imidlertid ikke mulig å se det selv uten å kontakte Avis kundeservice. Er det da slik at man ikke kan være innlogget på profilen sin (og dermed også må gå glipp av President's Club-fordeler) for å kvalifisere til Trumf-bonus? På min Viatrumf-oversikt står kjøpet fortsatt som "Under behandling", men regner med det blir avvist siden det ble utbetalt cashpoints. Vil det være verdt å prøve å klage på det, eller må jeg bare la det gå? Er nesten på grensa til lureri hvis Avis har gjort det slik at man ikke kan velge bort rabatter og bonusprogrammer i profilen sin (og derfor nekte Trumfbonus).
     
  17. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Hørtes rart ut. Jeg hadde nettopp en mnds leie på 400hk racer Volvo til 5,5K.
    Sjekket viatrumfen nå og 9,3 avis trumf står som godkjent.
    Jeg har kun knyttet DnB Pb Mc til denne kontoen og skal da i tillegg motta 1000eb poeng for leien og 1000eb grunnet betaling med kortet.
    Jeg har ingen Norwegian reward nummer knyttet til denne kontoen, kanskje det er her grunnen ligger?
    Hvilken fordeler gir Norwegian reward hos Avis?
     
  18. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Grunnen til at Norwegian Reward lå inne var at de for en god stund siden tilbød status match (pga et visst antall legs per år) mot Avis PC. Det gir i tillegg rabatt på leiepris og cashpoints. Jeg har nå uansett PC hos Avis gjennom DNB Saga og har fått Avis til å bytte ut Norwegian-kontoen med EB-nummeret mitt gjennom kundeservice. Uansett dumt at man ikke kan velge selv hvor man vil godskrive poeng (eller velge det helt bort for å kvalifisere til Viatrumf-bonus).
     
  19. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Tipper man enten må ha sas eller Norwegian profil. Men rart du ikke fikk viatrumf? Kanskje det står noe i vilkårene med tanke på viatrumf/Norwegian?
     
  20. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Gjenstår å se om viatrumf blir avvist, men det står i vilkårene at det ikke kan kombineres med CDP-koder og andre rabattkoder, så jeg blir overrasket hvis viatrumf-bonusen blir godkjent.
     
    Maggie liker dette

Del denne siden