Viatrumf tar jevnt over lang tid. Elektroimportøren er vel sånn midt på treet hastighetsmessig så du kan ikke forvente trumf før om en måned eller to. Hvis Elektroimportøren har dukket opp med status "Under behandling" under mine kjøp på viatrumf.no er det bare å smøre seg med tålmodighet. Hvis det ikke har dukket opp noe kjøp der i det hele tatt kan du sende inn en henvendelse 7 dager etter kjøpet.
I tilfelle det ikke er meldt om tidligere: Årsabonnement på Disney+ gir nå kr. 165 i bonus hos ViaTrumf. Langt bedre enn SAS sitt stusselige 500 EBP - vel og merke dersom du er villig til å binde deg for et helt år.
Ja. Her og. Dumt å være tidlig ute og bare spare noe så kjedelig som penger Mye gøyere med eurobonus! I tillegg er det jo i dette tilfellet betraktelig mer å spare på Viatrumf enn forhåndsbestillingen
Jeg var innom der en kort periode. Fikk aldri trumfen, og da jeg ringte og klaget kunne de til slutt bare tilby meg å slå av tilsvarende beløp (i kroner) på neste faktura. Jeg takket nei så jeg kunne flytte videre uten dårlig samvittighet. Ikke det minste imponert. Har for øvrig Tibber nå, og kommer aldri til å bytte, uansett hvor mye Trumf jeg tilbys.
Noen som har erfaring med å endre til kontantkort-abonnement til en av disse? Får man trumf-bonus for å endre til kontantkort? Tenkte å gjøre det for min mor.
Jeg kan bekrefte at det fungerte for meg med Onecall sist. Tror ingen av de andre selskapene tilbyr kontantkort.
Jeg har akkurat kansellert en bestilling hos dekkonline pga altfor treg levering. Etter nesten 4 uker fikk jeg nok en mail nr to om forsinkelse, og de kunne ikke bekrefte leveringsdato over tlf. Jeg krevde da å få hevet kjøpet, og mottok mail om refusjon. Prisen jeg fikk på tilsvarende dekk hos min lokale forhandler var vel en hundredelapp mer pr dekk alt medregnet, med en dags leveringstid. Jeg går riktignok glipp av 200 Trumfkroner, men det får være. Dette gidder jeg ikke å holde på med.
Har en bestilling fra Budget som har stått som "bekreftet" i over fire måender nå. Tenkte sende inn en henvendelse, men problemet er at da dukker ikke denne bestillingen opp, kun andre bestillinger fra Hotels.com, CDON m.fl., og jeg får dermed ikke sendt inn noen henvendelse. Hva kan jeg gjøre da?
Hehe ja. Vet ikke om du svarte generelt eller for NCC nå, for det er jo tross alt forskjell på brukersteder.