Dette har skjedd hver gang jeg har brukt lensit. Er ikke store summene, så har ikke kjørt henvendelse på det, men har sluttet å bruke de nå
Jeg har gjort ett kjøp fra Lensit. Det står som avvist i oversikten på Viatrumf. Beløpene stemmer ellers. Kommer definitivt ikke til å bruke dem igjen da Lensway overfører trumf uten noe krøll og er ellers veldig greie å forholde seg til
Her står de som under behandling og kjøpesummen stemmer. Men 0,- i trumf bonus er feil. Ser Lensway også gir 7,8% så da blir det de neste black week. Lensit lå ca 20% lavere en Lensway på de linsene jeg gikk til innkjøp av.
er det andre som har problem med å bestille talkmore gjennom viatrumf? har vært som i mange dager, ulike datamaskiner og browser
Jeg har bestilt OneCall og det er ikke registret, når jeg prøver å opprette sak og velger OneCall, krasjer siden og sier at noe gikk feil. Noen som har opplevd dette?
Send inn generell henvendelse med ordrenummer, så følger de opp med mail tilbake der de ber om kopi av ordrebekreftelse som de sender videre til butikk. Har samme sak gående hos Telia, og det kommer nok til å ta vinter og votter før det skjer noe.
Tidligere har BliVakker vært rimelig kjappe med å dukke opp i oversikten, og utbetaling 30-70 dager senere. De to siste bestillingene (okt og nov) har ikke dukka opp i det hele tatt og måtte etterregistreres. Status «venter på avgjørelse». Blir skeptisk når en butikk feiler så kort tid etter hverande, mens andre butikker i samme periode, fra samme iPad, har dukket opp umiddelbart.
Bestilte to Ice abonnement for over 1 måned siden. Den ene viser bonus på 624 kr mens den andre bare viser 312 kr. Status fortsatt "under behandling". Vil dette korrigere seg ?
BliVakker har hatt en økt bruk av rabattkoder i år i stedet for rene prisreduksjoner (det synes sånn for meg ihvertfall) . Og ved bruk av deres rabattkoder gir de ikke Trumf-bonus. Har gått i den fella et par ganger... De kjøpene jeg har gjort i høst uten rabattkoder har blir kjapt registrert. Utbetaling har kommet ca 6 uker etter kjøpsdato.
Hm, greit å ha i tankene. Kan ikke se av bestillingsbekreftelsen at jeg har aktivert noe slikt, mulig det skjer automatisk ved «salg» eller «black friday» events?
Prøvde meg på Miinto på Black friday. I dag kom det mail om at 6 av 6 bestilte produkter ikke kunne leveres. 5 av 6 står fremdeles som mulig å bestille på nettsiden. Ikke imponert.