Hva med kontantkort fra OneCall og TalkMore? Ser jeg har begge disse med status "under behandling", simkortene er aktivert men må man fylle på kontantkortet noe for å få Trumf godkjent? Noen som har erfaring med det?
Ser at jeg plutselig er blitt "trukket" ca 10kr og 11 øre ila de to siste dagene. Noen som har opplevd det samme? kan ikke se at det skal være en transaksjon som har endret verdi eller blitt avvist etter å a blitt utbetalt.
Det skjedde med flere en gang i fjor(?) også, men jeg husker ikke hva som var årsaken. Kanskje du finner noe bakover i tråden. Eller om noen andre husker bedre enn meg?
Ifjor var det tilbakeføring av frukt og grønt-bonus på varer fra Kiwi som ikke skulle hatt det. Tror det var for juice på kjøp gjort over et år tidligere.
@holmen @Jorge takk for svar. Ikke rart det er vanskelig å holde følge og orden på dette sirkuset. Excel-arket, inspirert av Holmen var det vel, hjelper jo til en viss grad, men skulle gjerne sett nevnte trekk i trumf-historikkoversikten
Pleier det å ta lang tid før ICE blir overført Trumf? Er farlig nær 100 000 poeng på et år og dermed et nivå høyere på FlyPremium.
Dei er ikkje blant dei kjappaste. Er ei stund sidan eg har tinga med dei no. Tok kanskje to månader +/-
For dere som ikke bytter mobilabonnement hele tiden har ice nå påskesalg, 10GB for 249,-/mnd. Det burde være mulig å kombinere det med Viatrumf, kunne ikke se noe unntak på Viatrumf sine sider.
Positivt overrasket. Illustrert vitenskap betaler ikke ut bonus, men får den direkte fra Trumf. Ny praksis?
Det har skjedd meg et par ganger og. Trumf betaler ut småbeløp direkte for egen regning. De kommer opp som "goodwill" i historikken på trumf.no. Det virker som de har en grense for hvor store trumf bonuser de gjør dette på.
Andre som har problemer med Viatrumf idag? Får opp denne når jeg har valgt butikk... Logget ut og inn. Sjekket Safari, firefox, chrome. Skjer også når en ikke er innlogga...