Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,741
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Men at SAS.no er på tre språk er ingen hindring? ;)
     
    EndreD, petrate, tobeornot999 and 2 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,232
    Likes mottatt:
    22,432
    Bonuspoeng:
    183
    Svenskane på kundeservicen til vårt kjære bolag høyrer og heime i kategorien «sketchy». Dei er for øvrig det einaste selskapet som har nekta å gje meg trumfen eg skulle hatt.
     
    Upsaker, Jeanette and SayWhat like this.
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,154
    Likes mottatt:
    7,908
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bestilte fra dekkonline i sommer, 14-20 dager leveringstid. Hvert dekk fikk eget pakkenr, litt surr med det. Avtale med lokal sjappe som fiksa montering til grei pris. Måtte etterregistrere trumf. Bra pris, snakka aldri med kundeservice
     
  4. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Korleis er Dekkonline på vinterdekk?

    Husker at eg såg på dei sist i 2011 og det såg meir ut til å være Tyske vinterdekk og ikkje modeller beregnet for bruk i Norge?

    Sommardekk er vel likt i Norge som i Tyskeland.
     
  5. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,829
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    De har i alle fall dekkene som kommer ut som best i test av Motor/NAF, jeg har dog kun sjekket pigg som jeg skal ha.
     
    SayWhat liker dette
  6. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg måtte ta det via chat. Også ringte de tilbake for å bekrefte oppsigelse.
     
  7. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Dekkonline er supre både på vinter- og sommerdekk. Mener de har de fleste testvinnerene. Bare velg Norden- dekk så finner du dekkene tilpasset våre forhold.

    En annen fordel ved å bestille fra Dekkonline er at du får dekk som ikke har ligget lenge på lager.
     
    SayWhat, Storbaba and Sunnfjordingen like this.
  8. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Tegnet et OneCall abb forrige måned, nå står den plutselig med status "avvist", flere som har vært ute for dette?
    ICE ble tegnet samtidig. Trumf for ICE er utbetalt og abb sagt opp i dag.
     
    SVG_flyer liker dette
  9. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, kommer med mer info i dag. Har kranglet med dem i 2 dager nå. Legger ut hele referatet her på forumet. Viatrumf har begynt å kødde til skikkelig i det siste.
     
  10. VikingFlyer

    VikingFlyer Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    Krangler du med OneCall eller Viatrumf kundeservice? Jeg sendte en henvendelse til Viatrumf.
     
  11. SirH00D

    SirH00D Roger, Roger. What's our vector, Victor?

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    458
    Bonuspoeng:
    53
    Jeg har fått min OneCall bonus avvist grunnet ugyldig ordrereferanse, ViaTrumf kundeservice åpnet statusen igjen hvor de mente at alt var riktig utfylt og at den burde gått igjennom. Så nå har den stått noen måneder under "venter på avgjørelse". Har ikke veldig store forhåpninger. :confused:
     
  12. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, det er Viatrumf. Gjelder trumf etter at jeg bestilte hos Talkmore for 5 måneder siden. Før kunne man bestille så mange abonnement til seg selv så man ville, men så endra de vilkårene hos (viatrumf) om at nå gjelder det bare hver 6 måned. Men! At man kunne bestille til flere personer via sin konto stod det ingenting om, heller ikke i dag. Nå påstår de at dette ble endret i August 2020, og nekter å betale. Men når jeg sendte inn et brev (fra tidligere samtaler med kundeservice som forklarer at vi kan bestille for andre også, så bare bortforklarer de det vekk). Jeg hadde senest 5 bestillinger hos ICE i november 2020 og alle gikk gjennom i løpet av 5 dager. De markedfører noe som ikke stemmer og for meg er dette blitt en prinsipp sak.
     
  13. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,980
    Bonuspoeng:
    183
    Bestilte 2 stk abo hos Ice nå i mars for 2 ulike personer med min viatrumf konto uten at det var noe problem :D
     
    SVG_flyer liker dette
  14. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, om du kan sende meg srcean shoot av de 2 bestillingene på pm. Bare for å dokumentere det til dem i viatrumf.
     
    paramberg liker dette
  15. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,980
    Bonuspoeng:
    183
    Sender :)
     
    SVG_flyer liker dette
  16. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    873
    Likes mottatt:
    715
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har erfaring med Petworld?
     
  17. Marlau

    Marlau Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet hvordan begresningen på bestilling av mobil abn egentlig fungerer?
    Tenker å bestille et par ekstra Ice abn på familiemedlemmer sin Trumf konto. Kan jeg bestille nye abn på meg selv, med deres Trumf bruker?
    Jeg antar at begrensningen ligger på Trumf brukeren, og ikke at Ice plukker opp at samme person står som eier på flere abn?
     
  18. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Takk den var til stor hjelp i dag.
     
  19. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, nei du kan ikke bestille flere ice abonnement gjennom familiemedlemer, men du kan bestille til dem gjennom din egen bruker. ICE er de sikreste av alle når det gjelder utbetaling, Talkmore og Telia er de verste. Jeg holder på nå i disse dager og krangler med Viatrumf om hvordan tolke regelen som står der ang 6 måneders fristen og hvor mange abonnement man kan bestille ellers men de påstår at man ikke kan bestille mer enn 1 abonnement enten det gjelder deg selv eller noen andre og kun fra din egen brukerkonto. Men folk bestiller ennå flere om gangen og trumf blir utbetalt. ICE skuffer ikke vertfall.
     
    Marlau liker dette
  20. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du tenker å bestille i familiemedlemmers navn gjennom deres trumfkonto så går det fint. At du gjør det tekniske. Men jeg ville nok ikke bestilt 6 stk på 20 min fra samme datamaskin. Men det går fint at du styrer det hele og bestiller nytt abo. Så lenge det er til forskjellige personer med forskjellige konto. Også er det jo som @SVG_flyer nevner en ventetid på 6 mnd mellom muligheten for ny bestilling.
     
    Marlau liker dette

Del denne siden