Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Marlau

Marlau Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Sendte igår en bestilling nr 2 til ICE fra min egen Trumf bruker. Denne gangen på et familiemedlem. Orderen har ennå ikke dukket opp på ViaTrumf, så ser ut som det ikke fungerte. Jeg har altså allerede fått registrert en ICE bestilling på meg selv. Så for meg virker det som at de begrenser det på Trumf brukeren, og ikke personnummeret du skriver inn i ICE bestillingen.

2. VikingFlyer

VikingFlyer Medlem

Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    43
    Generelt synes jeg Viatrumf er treigt for tiden, jeg har veldig mye stående "under behandling" nå.

3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    For tiden? :D Siden tidenes morgen tenker jeg vi sier. :cool:

Insomnia4u liker dette
  4. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,564
    Bonuspoeng:
    113
    Hei, den 2 bestillingen kommer. Det er ikke alltid den vises med en gang. Gi lyd når du for opp noe :). Ved bestilling er det ny person (bruker) som gjelder hos leverandørene og ikke hvor fra man bestiller. Sender deg et vedlegg snart fra en annen person som tok kontakt med viatrumf ang dette, så kan du se hva de svarte tilbake.

5. Marlau

Marlau Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Nice, det hadde hvert fint om det var slik. Gjør det mye lettere når man skal bestille til noen få familiemedlemmer. Altså at man ikke trenger å gjøre det fra deres Trumf bruker :)

6. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Skal handle inn en del materialer til terrassebygging. Mente å huske at det var en byggvareforretning på viatrumf (Byggmax?), men finner den ikke igjen. Lenge siden den forsvant?

7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,097
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, mener den forsvant ifjor høst

8. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Hos Ice kan du legge inn en bestilling på 1 abonnement hver 6 måned. Legger du inn en bestilling på flere abonnementer, gir kun 1 av abonnementene grunnlag for Trumf-bonus. Dersom du gjennomfører en bestilling før det har gått 6 måneder gir ikke det grunnlag for Trumf-bonus. Det kan ta opptil 1-2 uker før ditt kjøp hos ICE blir registrert med status «Under behandling» i kjøpshistorikken din på ViaTrumf.

Er informasjonen som står på viatrumf siden til ICE før du bestiller. Det er altså mulig å bestille 1 abonnement hver 6 måned per trumfkonto. Bestiller en mer en det, kan en heller ikke kreve bonusen i og med at det ikke er gått 6 måneder.

Når det er sagt, er det mange som sitter med erfaringen at ICE/Viatrumf ikke har vært, er så strenge på regelen. Men det er greit å være klar over at hvis en henvender seg til kundeservice så står denne regelen klart på nettsiden.

Det er vel greit å ha i bakhodet at ICE er en relativt fin kilde til Trumfkroner. Så den enkelte bør tenkte seg godt om før en eventuelt tar kontakt med firma og trumf hvis det gjelder bestillinger som ikke følger reglene. Det er vel ingen som ønsker at Trumf og Ice skal bli strengere på kontrollen de har på denne Trumf-bonusen.

9. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,564
    Bonuspoeng:
    113
    Den regelen som du sier finnes på viatrumf siden er der for å bløffe folk og er misvisende. Det som det egentlig burde ha stått er at det ikke er lovt å bestille for andre personer enn deg selv og som gjelder innenfor de 6 månedene. Men nå bruker de en unnskyldning med å si at hvis du bestiller for noen andre enn deg selv innenfor de 6 månedene så for du ikke trumf for det. Men faktumet er at ICE,Talkmoe og Telia betaler ut trumf på ny registrert kunde og ikke etter antall ganger du bestiller fra din egen konto. Dette er blitt dokumentert fra kundeservice også, skal legge ut denne informasjonen.

Attached Files:

polarexpressen liker dette
  10. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tror du understreker poenget til @ccurrahee med den kommentaren der.

veeegard, ejoa and holmen like this.
  11. madsop

madsop Medlem

Likes mottatt:
    103
    Bonuspoeng:
    33
    29. mai 2020 ;)

Sunnfjordingen liker dette
  12. Apo

Apo Medlem

Likes mottatt:
    129
    Bonuspoeng:
    43
    Ser man får trumfbonus på Strim avhengig av hvilket abonnement man bestiller. Men felles for alle er at man har mulighet for prøvetid i 14 dager og ingen bindingstid. Så er jo spørsmålet om man kan bestille det dyreste abonnementet "Strim alt", avbestille innen 14 dager og samtidig få trumf bonus på 270? Noen som vet eller har testa?:)

13. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Screenshot_20210428-052201.png

holmen liker dette
  14. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,374
    Bonuspoeng:
    113
    Testet strim-alt og hadde prøvetid + 1 mnd. Kjøpet ble avvist og jeg har sendt inn klage tip viatrumf. De skulle ta sake videre.

freddyen liker dette
  15. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,491
    Bonuspoeng:
    113
    Hold oss gjerne oppdatert på hvordan det går.
    Jeg har vurdert Strim selv. Uten Trumf er det ikke verdt det. I hvertfall ikke med TV-pakke fra før.

16. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har Strim som går ut i morgen etter 14 dager prøvetid pluss en måned betal. Trumf ble utbetalt for et par-tre uker siden.

Tjenesten i seg selv var dårligere enn Telia Play med dårligere utvalg, så det ble ikke aktuelt å bruke denne som erstatning for Telia TV som vi sa opp etter prisstrukturen endret seg i sameiet. Vi har brukt mest viaplay og HBO, som jo kan betales for utenom Strim.

freddyen liker dette
  17. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    min erfaring er at strim poengene kommer raskt inn på konto og blir stående selv om en skulle benytte seg av 14 dagers prøveperioden.

freddyen liker dette
  18. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Mine kom ikke før en stund etter prøveperioden gikk ut. Kanskje det har noe å si når i måneden man bestiller hvis Strim har en fast dato de sender over info om gjennomførte bestillinger.

freddyen liker dette
  19. Marlau

Marlau Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har hatt Strim Alt siden 04.04,. Altså er jeg godt over prøveperioden, men ingen poeng ennå.
    Hvilken dag bestilte du?

freddyen liker dette
  20. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg startet prøveabonnementet mitt 12. mars og har fått mail fra viatrumf om at jeg har fått trumf for Strim den 13. april. Jeg ventet med å stoppe fornyelse av abonnementet til etter jeg hadde fått trumf i tilfelle det skulle ha noe å si på Avvist/Bekreftet.

Del denne siden