Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    796
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har også fått gratis frakt uten at dette har vært noe problem, og generelt nedsatt pris skal vel heller ikke påvirke. Mener det kun er bruk av rabattkoder som annullerer Viatrumf. Denne bør du klage på, og forhåpentligvis ordner det seg da etterhvert.

Emma liker dette
  2. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Tusen takk for svar! Jeg tolker også vilkårene slik at man aktivt må legge inn rabattkoder for at man ikke skal på trumf. Da ser det ut som at jeg må ta enda en klagerunde med Viatrumf - jeg synes det har vært særdeles mye feil der i det siste :confused:

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,154
    Bonuspoeng:
    293
    De vi kjøpte ser bra ut, også to år senere. Men de har ganske mye å velge i, så det blir vanskelig å gi et generelt svar. :)

4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,025
    Bonuspoeng:
    293
    Tidligere kjøp har blitt registrert og utbetalt automatisk. Siste kjøp før jul måtte registreres manuelt og ble utbetalt etter det.

SayWhat liker dette
  5. sunshine

sunshine Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,779
    Bonuspoeng:
    93
    8 dager siden kjøp på dekkonline, ikke kommet på oversikten på viatrumf. Håper den dukker opp til slutt….

6. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,359
    Bonuspoeng:
    113
    Min bestilling hos dekkonline ultimo april måtte jeg sende henvendelse på. Fortsatt ikke fått den inn i oversikten! Blir sur om det ikke skjer etter kjøp av 8 dekk..

7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,088
    Bonuspoeng:
    183
    Eg og måtte etterregistrere.

8. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Synes trenden i det siste er at veldig mye mer på etterregistreres

tobeornot999 liker dette
  9. Perry

Perry Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Samme erfaring her.

10. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,990
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, og har sagt det før i denne tråden. Trodde det bare var meg, men når flere melder det samme er det vel slik da.... :)

Fikk forøvrig en splitter ny variant av trumf for noen dager siden: står bare oppført som goodwill i trumf-oversikten, etter at jeg hadde purret på viatrumf i over et halvt år for poeng på en hotels.com booking. 400 kr er jo verdt å ta med seg ;)

holmen liker dette
  11. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Absolutt verdt å ta med seg

Tidligere har det og skjedd man måtte etterregistrere, men selv om man starter med blank leser, inkognito og går "strake vegen" er det nå nesten unntaksvis at det kommer opp, vs motsatt tidligere. Så tviler på det bare er oss også.

tobeornot999 liker dette
  12. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,618
    Bonuspoeng:
    183
    Her registreres de fleste kjøp som normalt. Merk at nyere Google Chrome som standard blokkerer tredjepartscookies i inkognitomodus, noe som tar knekken på sporingen til ViaTrumf.

Screenshot 2021-05-31 14.47.21.png

krioyn, petrate and rimitone like this.
  13. MarkSS

MarkSS Medlem

Likes mottatt:
    878
    Bonuspoeng:
    93
    Noen her som har hatt problemer med å bestille mobilabonnement til flere?
    Bestilte Talkmore abonnement til hele familien i januar, og fremdeles ingen bonus. Ettersom saken har stått over 120 dager på "under behandling" purret jeg på den, og fikk som svar fra kundeservice at de skulle se på saken, men at jeg kun ville få betalt bonus for en person. "Du som Viatrumf bruker kan kun bestille et abonnement hver 6. måned, uavhengig av hvilket navn du bestiller til. Det er altså ikke personen som blir kunde, men trumf brukeren begrensningen er på." Fikk senest utbetalt 4 bonuser fra Ice i desember, men kundeservice sa altså at dette var en "feil". Stemmer virkelig dette? Virker veldig upraktisk, og ingenting er vel da i veien for at andre kan bestille abonnement for deg og få bonus selv om du har vært kunde hos operatøren de siste 6 månedene. Tviler på om operatørene vil være fornøyde med en slik praksis da de ikke får nye kunder...

14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Det står helt klart hos alle disse at man bare kan få bonus hvis man ikke har vært kunde de siste 6 månedene så kundeservice har helt rett. At ICE ikke har klart å implementere en begrensning per trumfkundenummer, men begrenser dette på telefonnummer er sånn sett en "feil" som kom deg til gode. Talkmore har tydeligvis implementert dette annerledes og du får ikke flere bonuser per trumfmedlem.

Hvis du vil ha trumf for hvert eneste familiemedlem så må du nok også opprette et trumfmedlemskap for hvert familiemedlem og så sette opp automatisk overføring av eurobonuspoeng for hvert av disse medlemskapene. Om barn kan være trumfmedlem aner jeg ikke.

15. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Samme erfaring her.

7 kjøp siden starten av April

4 kjøp måtte etterregistreres. :mad:

16. ChrisTW

ChrisTW Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    8 kjøp her i April-Juni fra 7 forskjellige butikker. Alle ble registrert automatisk.

Ett av kjøpene har stått som "Overført til Trumf" i over en uke nå, uten at trumf'en har blitt overført. Ifølge kundeservice skal det løse seg i løpet av en ukes tid. (Det virket som dette var et problem som gjaldt flere.)

Forøvrig "smooth sailing" :)

17. geirek

geirek Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    496
    Bonuspoeng:
    63
    Ice erfaringer? Kjøpet står som bekreftet. Måtte bruke angreretten og kansellere så hadde regnet med den gikk rett på avist men om de vil gi gratis trumf må de bare det. : fikk utbetalt 624 trumf kr, 8000 gratis poeng, thænk you ice

Last edited: 10. juni 2021
  18. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
    ICE.
    Bestillte 28/5.
    Startet Abb 7/6.
    Fikk 624 utbetalt NÅ.3 dager senere. Kampanje.
    Fikk aldri bekreftet status denne gang,bare penger rett inn på Trumf.
    Raske da.
    Får bytte til Relase etter første ICE regning da.
    Eneste jeg ikke har testet ennå.
    Noen med erfaring fra de.
    One Call er trege,har hatt på vent siden Desember.
    Talkmore fikk jeg utbetalt etter ca 4 Mnd.

19. SayWhat

SayWhat Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Vist du tenker på Relase og Viatrumf så er dei raske. Samme erfaring med Onecall som deg, treige.

FlyMCO liker dette
  20. Onico

Onico Nytt Medlem

Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    13
    Bestilte Release abo i overgangen februar/mars. Venter fortsatt på Trumf-poeng fra de.

TravelA liker dette

Del denne siden