Hvordan fungerer bonus på filmwebgavekort? På Viatrumf står bare 15kr. Hvis jeg kjøper for eksempel 4stk gavekort på 130kr hver (for en billett hver), får jeg da 60kr Trumfbonus? Og hvis jeg kjøper 4stk gavekort til for snacks, blir det da 60kr bonus til? Høres for godt ut til å være sant.
Slik du beskriver det er slik jeg skjønner det. Eneste er at minste saldo på gavekortet må være 150 kr.
Gjetter på at du isåfall må kjøpe hvert gavekort for seg som hvert sitt kjøp med nytt klikk fra viatrumf hver gang.
Åhh ser det nå ja, men fortsatt en god deal om jeg gidder å kjøpe gavekortene en og en av gangen. Skal prøve idag og vi får se hvor mye bonus blir av det Skal gjør det for sikkerhets skyld.
Kjøpt 6 gavekort på 150kr hver, nytt klikk fra viatrumf hver gang. Dagen etter var transaksjonene på viatrumf men med 19,50 i bonus hver og ikke 15. Veldig bra deal. Over 100 trumfkroner for kinobillett og popkorn meny for 4stk, lett tjente poeng siden jeg legger ut for de andre og de vippser tilbake.
Hehe, skjer rett som det er! De må ha noen rare IT-systemer i bakgrunnen av webben, for jeg har fått samme oppsett hver gang de gjør noen manuell retting i alle fall.
Grunnen til at jeg fikk dobbelt opp med Trumfkroner her er at Kinoklubben hadde en kampanje som gjorde at jeg fikk halv pris på kinoklubbmedlemskap for 50 kr. Når man registrerte seg, fikk man også mulighet til å gi bort et års medlemskap gratis. Brukte viaTrumf på begge registreringene.
Noen som har fått trumf for HBO Max? Prøver å opprette sak, men de ber om ordrenummer. Kan ikke finne noe som helst som kan minne om et ordrenummer på betalingsbekreftelsen de sender ut på mail.
Min første gjennomførte natt etter booking.com tilbudet har nå fått status "bekreftet". Oppholdet ble betalt hos hotellet med et annet kort enn trumf visa. Så vi får vente spent på hva som dukker opp på bonuskontoen.
Jepp. Det gikk overraskende raskt også. Får se om det fortsetter, eller om det var helt tilfeldig. Og flaks. Og fint vær. Og at planetene sto på linje, eller noe sånn.
Fikk avslag på dette med ugyldig ordrenummer på både bookbeat og storytel, sendt klage og måte videresend velkommen epost til trumf for å få den godkjent. Ta kontankt med kundeservice.
Viatrumf må jo være den største scam i bransjen. Ingen epost-respons når saker er behandlet, avvist etc Og ufattelig mange avvisninger som man må klage og klage på. Ufattelig at et stort konsern som Norgesgruppen kan stå for denne scam