Har flere opphold fra mars som er bekreftet men ikke overført til trumf enda. Men har fått trumf i juni fra opphold i februar, og i mai fra opphold i desember, så der kommer nok snart.
Trenden er vel at program velger eksklusive partnere i hver kategori og Trumf/NG tenker nok litt på hvordan de skal forholde seg til situasjonen. Men, slik avtaler går gjerne over flere år, og jeg tror det vil ta litt tid før det blir endringer, men jeg ville ikke lagt en strategi som gikk på at jeg kan veksle Trumf til jordbær i 2025. Selv fyrer jeg over resten av Trumfen til Strawberry i september for å sikre Platinum i to år og gjøre et kliv mot Lifetime Platinum. Også håper jeg på det beste.
Skal ikke spekulere for mye, men gjør det likevel: Ville vært mer bekymret for at Strawberry/Norwegian eller SAS krever en ekslusiv avtale for innveksling av Trumf nå som disse blir direkte konkurrenter, med den konsekvens at i verste fall mulighet for konvertering Trumf->EB forsvinner.
Det vil være en katastofe for EB-inntjeningen for veeeldig mange her! Måtte høyere makter stå oss bi for det ikke skal skje. Sett i lys av alle de EB-poengene SAS selger til NG for trumf tviler jeg dog på at de har noe som helst ønske om å kutte den inntektsstrømmen som den representerer.
Akkurat det tror jeg er det beste argumentet for at EB består hos trumf. Sårt trengte penger for SAS det der
Samboer og en venninne har bestemt seg for å se Barbie filmen i helga. Sjekket litt rundt og ser at med Kinoklubben får du halv pris på denne filmen Kinoklubben har kampanje på medlemskap til 99,- i tillegg får du da ett ekstra medlemskap du kan gi bort gratis. (kode BARBIE99) Kjørte begge medlemsregistreringene med Viatrumf og dukket da opp i oversikten med 39kr Trumf bonus på begge. Dvs for 99kr får du 78 Trumfkroner tilbake Billtettkostnaden for 2 billetter kom med bruk av Kinoklubb koden på 159,- for å dekke dette ble det kjøpt inn gavekort fra kinogavekort gjennom Viatrumf som dukket opp med 19,50 i trumf. Kostnad for kino som opprinnelig kostet 318,- blir da 249,- samt 97,5 Trumf inn på konto
Trumf hadde "vedlikehold" i natt og nå er saldoen min på null. Håper de fixer det,før panikken setter inn.
Ifølge beskrivelse på ViaTrumf får man ikke bonus på pensumbøker fra Adlibris, men jeg har fått nå bonus for 3 forskjellige kjøp, kun pensumbøker på alle 3.
Flere som skrev om Strim sine 30 dager gratis, men hadde de også en kampanje hvor man fikk trumf-bonus? For det finner jeg ikke igjen noe sted, heller ikke på viatrumf.
Hm, ser ut som de har forsvunnet fra Viatrumf nå ja. De var der senest for en dag eller to siden da jeg var inne og så. Kanskje de har merket at det spekuleres i å få trumf på 30-dageren.
4 bestillinger hos Elektroimportøren med henting i butikk har måttet etterregistreres. Har ikke hatt problem med det når jeg får tilsendt i post
Joda, betalt på nett. Tenkte det muligens var en trend at henting i butikk ikke dukket opp i Viatrumf, mens postpakker dukker opp automatisk