Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,491
    Likes mottatt:
    62,825
    Bonuspoeng:
    293
    +1
     
    Flyrlavt liker dette
  2. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    263
    Likes mottatt:
    510
    Bonuspoeng:
    93
    + 1 til :)
     
    Flyrlavt liker dette
  3. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    +1

    Men jeg tipper tregheten is a feature, not a bug.
     
  4. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    736
    Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    Kan no opplyse om at Stream har betalt ut bonus, fordi om abonnementet ble oppsagt i prøveperioden :rolleyes:

    Ved hjelp av en Elkjøp gratis måned nevnt litt lenger opp her :)

    Takker for tips :cool:
     
    FlyMCO, Magnus1001 and Maggie like this.
  5. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Min ble også overført i dag. 195kr.
    Elkjøp 30 dager gratis.
    Jeg sa opp strim ca 1 uke før 30 dager.
    Da kan nok flere prøve seg på denne.
    Jeg har hatt strim nå 5 ganger på ca 3 år,men har brukt forkjellig email hver gang.
    --------
    Du må lime inn kampanjekode ELKJØP23 på betalingsiden FØR du legger inn kredittkort.
    https://www.strim.no/kampanje/elkjopkundeklubb?
    Tilbudet gjelder til 31.01.2024.
     
    Last edited: 22. sept 2023
  6. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Etter enda en purring fikk jeg endelig svar og løsning av saken:

    "Vi har ikke mottatt noen løsning i saken, så vi har derfor bedt om å få bonusen for disse kjøpene overført til din Trumf-konto og vi forventer at den er synlig i din kjøpshistorikk på Trumf.no i løpet av to uker."

    Kjøpene er nå bekreftet, håpe de tar ikke to måneder til før det utbetales bonus.
     
    foxman and Emma like this.
  7. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Macen har tatt kveld og jeg er ikke hjemme, trenger ny i morgen, men det er kun mulig med ViaTrumf om jeg bestiller via apple.com som kun tilbyr hjemlevering? Eplehuset.no har klikk og hent, men der får jeg jo ikke trumf. Er jeg blind eller er det så håpløst?
    Eventuelt noen som har tips til andre måter å dra med seg trumf i samme slengen?

    Edit: Det er mulig å kjøpe gavekort på apple.com, men her er grensen 2500 per gavekort, da er muligens den beste løsningen å kjøpe flere gavekort som trolig vil gi trumf?
     
    Last edited: 24. sept 2023
  8. FlyMCO

    FlyMCO Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    760
    Bonuspoeng:
    93
    Er du ute etter EB poeng,så kan du,om du en netonnet i nærheten,bruke gavekort der.
    Men etter som jeg har kjønt det så kan du kun bruke 1 gavekort på hvert kjøp,men det kan hende den regelen kun er online kjøp.
    Du får 2500,EB poeng pr 5000kr du kjøper gavekort for.
    Gavekort kan kjøpes her
    https://www.sas.no/eurobonus/tilbud/#/offers
     
    Flyrlavt liker dette
  9. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,283
    Likes mottatt:
    6,397
    Bonuspoeng:
    183
    Komplett.no er også på Viatrumf og selger Apple-produkter. Om du befinner deg på Østlandet og bestiller før 12:00 leverer de til pick-up-point/hjem på døra samme dag.
     
    Cumulus liker dette
  10. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Dessverre ikke Østlandet.
     
  11. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har erfaring med kjøp av flere gavekort på apple.com for så og bruke de for betaling i butikken? Da kan jeg jo få både trumf og omsetning på amex. Den aktuelle butikken tar faktisk ikke amex, så i værste fall sitter jeg igjen uten noen form for cashback og omsetning.

    Edit: Gir ikke trumf på gavekort, får i det minste omsetning hos amex ved bruk av klikk og hent.
     
    Last edited: 24. sept 2023
  12. GlennDi

    GlennDi Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har brukt fire gavekort på en handel hos Netonnet, og i følge kundeservice kan en bruke opptil 99 gavekort på en handel.
     
    Cumulus and freddyen like this.
  13. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    807
    Bonuspoeng:
    93
    Til min store forferdelse så jeg at et opphold i sommer bestilt via booking.com har fått endret status til avvist i løpet av dagen. Kan ikke huske at det har skjedd før, og det var et ok beløp, så det er jo bekymringsverdig. Har naturligvis sendt henvendelse på det. Er det andre som har opplevd det hos booking nylig?
     
  14. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    263
    Likes mottatt:
    510
    Bonuspoeng:
    93
    En liten oppdatering på min sak. Jeg har ikke purret flere ganger, men mottok denne mailen i dag:

    "Beklager så mye for at denne saken har tatt tid å løse. Vi har nå overført bonusen for den avviste henvendelsene manuelt til din Trumf-konto, og dette skal være synlig på din saldo. Statusen på den avviste henvendelsen vil ikke endres, da utbetalingen er gjort manuelt fra vår side. "

    Jeg kunne umiddelbart se at Trumfen var kommet inn, og er fornøyd med at saken løste seg til slutt.
     
    AirMags, foxman, livinspeed and 3 others like this.
  15. Cumulus

    Cumulus Medlem

    Innlegg:
    181
    Likes mottatt:
    267
    Bonuspoeng:
    63
    Hmm, det tilsvarer i så fall å få rundt 3,7% trumf-bonus på ViaTrumf gjør det ikke? Bedre enn f.eks å handle på komplett i så fall...
     
  16. helges

    helges Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    7
    Bonuspoeng:
    3
    Hva hvis man returnerer varen, f.eks. kjøper et klesplagg på Zalando og sender i retur etterpå, får man pengene tilbake på gavekortet?
     
  17. Preference

    Preference EBG

    Innlegg:
    429
    Likes mottatt:
    578
    Bonuspoeng:
    93
    Har en kompis som sparer mye Trumf, men bare benytter de 1-1 ved handling. Dere som har vært i gamet en stund, hva er en fair pris jeg burde foreslå for han for å heller overføre disse til meg? Både engangs (x10), og evt løpende (x13.5)
     
  18. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    967
    Likes mottatt:
    765
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg registrerer at "going rate" her på formumet nå later til å ligge på x1,4. Dette vil som oftest innebære engangsoverføring, slik at man lander på 14 øre/poeng.

    Du vil selvfølgelig ha en ordning med automatisk overføring, for å utnytte Trumfen best mulig. I et slikt scenario ville jeg foreslått å Vippse kompisen 300,- hver gang det kommer en overføring på 200,-, altså x1,5. Det gir ca 11 øre/poeng, og kompisen kommer også greit ut av det
     
    Cumulus, Spielhaug, petrate and 2 others like this.
  19. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Får faktisk ikke opprettet ny henvendelse på manglende overføringer fra Strawberry, de står som bekreftet på samme dag som kjøpsdato, og det er jo før selve oppholdene er påbegynt.

    Kontaktet ViaTrumf og fikk faktisk svar etter kun noen få timer og alt jeg fikk til svar var at det kan ta opptil 90 dager før det blir bekreftet og 60 dager til før det blir overført, men her er det jo åpenbart noe feil da statusen har gått til bekreftet FØR selve oppholdet? Det er jo fortsatt under de 150 dagene det skal ta totalt, men dato for endret status stemmer jo ikke.

    Har kun vært nødvendig å etterlyse trumf fra Strawberry noen få ganger tidligere og det har aldri vært noe problem, men nå ser det ut til å være mye feil. Alle gjennomførte opphold jeg har utestående trumf på står med dato for bekreftet på samme dato som kjøpsdato.
     
  20. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,481
    Likes mottatt:
    3,924
    Bonuspoeng:
    113
    Liten update: Fikk svar fra kundeservice og i ViaTrumf sine system står oppholdene også som bekreftet, men der står de oppført med noen helt andre datoer enn det jeg får opp i min oversikt på ViaTrumf. Det gjør det jo i praksis umulig for meg å følge med på om de ulike fristene blir overholdt.

    Nå er de i det minste oppmerksomme på det, så får man håpe de får ordnet denne feilen.
     
    holmen liker dette

Del denne siden