Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,490
    Likes mottatt:
    62,813
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekket samme hotell og datoer nå, og fikk den høyeste av dine to priser om jeg ikke var logget inn, og om jeg var logget inn. Prøvde ikke med ViaTrumf. Så det kan hende at prisen har gått opp mellom de to forsøkene dine?
     
  2. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,160
    Likes mottatt:
    7,490
    Bonuspoeng:
    293
    Eller så har hele insideflyer sjekket ut hotellet og prisen har dermed gått opp pga økt interesse :p
     
    Are, Kalsnes, Storbaba and 2 others like this.
  3. Kidnet

    Kidnet Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    33
    Sjekket igjen nå nettopp med chrome browser på mobil, 4460 uten viatrumf, 4956 med. Uansett noe prismagi her om alle får ulik pris. Jeg kommer ihvertfall til å dobbeltsjekke med/uten viatrumf på hoteller fremover.
     
  4. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    5,160
    Likes mottatt:
    7,490
    Bonuspoeng:
    293
    Sikker på at du er i browseren og ikke i appen? Det er vel en apprabatt innimellom og..
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,490
    Likes mottatt:
    62,813
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en god huskeregel på alt man skal kjøpe på Viatrumf. Ofte finner man bare billigere andre steder..
     
  6. Korsvoll

    Korsvoll Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    13
    Booking.com har ofte differensierte priser utifra hvordan du kommer inn på nettsiden. Kommer du fra nettsteder som tilbyr bonus/cashback etc. gir det naturligvis en dårligere pris da dette spiser av fortjenesten til booking.com. På den lavere prisen direkte fra booking.com ser man ofte at det vil stå booking.com betaler/ pays, som da er den summen booking.com heller vil trekke fra enn at du går via et nettsted som booking.com må betale. Har faktisk også opplevd at man i enkelte tilfeller får bedre pris av å komme fra Googlesøk eller Tripadvisor enn direkte på booking.com (beløpet som booking.com betaler økes). Det er dog ikke i alle tilfeller at det er noen prisforskjell ved bruk av Viatrumf etc., så her er det alltids lurt å sjekke alle metoder for å se hva eventuelt prisforskjellen er kontra trumfbonus. På Hotels.com derimot har jeg veldig sjeldent opplevd noen prisforskjeller mellom å bruke Viatrumf eller andre slike nettsteder. Et lite eksempel fra hotellet nevnt tidligere på hvorfor det er en prisdifferanse mellom å bruke Viatrumf og ikke. Skal legges til at jeg er Genius level 3 som kan gi høyere rabatt enn andre opplever. Booking_com betaler.jpg
     
    Last edited: 15. des 2023
    Flymunda and holmen like this.
  7. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    856
    Likes mottatt:
    2,698
    Bonuspoeng:
    93
    Flymunda and Lars J like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,490
    Likes mottatt:
    62,813
    Bonuspoeng:
    293
  9. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,428
    Likes mottatt:
    8,804
    Bonuspoeng:
    183
    Differensierte priser synes jeg er veldig tydelig når jeg velger feks Blivakker. Går jeg direkte til siden er det en pris, fra Viatrumf en annen, og fra Prisjakt.no som regel den laveste prisen.
     
    Flymunda liker dette
  10. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    856
    Likes mottatt:
    2,698
    Bonuspoeng:
    93
    Viatrumf krever per i dag cookies ja. "Vær oppmerksom på at dersom du ikke aksepterer cookies fører det til at mange nettsider ikke vil fungere optimalt og du vil ikke få Trumf-bonus på kjøp i ViaTrumf."
     
    holmen liker dette
  11. thfagert

    thfagert -

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    804
    Bonuspoeng:
    93
    Har aldri opplevd forskjellige priser på hotels.com, jeg søker opp og finner hotellet i chrome som jeg bruker til daglig, så kopierer jeg bare linken over til edge (etter jeg har gått inn på hotels gjennom viatrumf) som er viatrumf-browseren min og bestiller der.
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    17,490
    Likes mottatt:
    62,813
    Bonuspoeng:
    293
    OK, da få man bruke en annen nettleser enn Chrome til ViaTrumf i fremtiden da..
     
  13. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,211
    Likes mottatt:
    1,950
    Bonuspoeng:
    113
    Alle nettsider er restriktive på bruk av tredjeparts cookies, men affiliate skal i prinsippet fungerer med 1st parts cookies og jeg håper og tror de største nettverkene tilpasser seg det. Safari er ekstra restriktiv så der blir selv førstepartstracking av og til sperret.
     
  14. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,295
    Likes mottatt:
    17,731
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker konsekvent Safari på iPadden når jeg booker/bestiller via viaTrumf.

    Får de poengene jeg skal ha.
     
    Sunnfjordingen and Flymunda like this.
  15. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Samme her, brukte Chrome på Mac og måte sende henvendelse for bonus neste hver gang. Nå går det automatisk hver gang, med Safari på iPaden.
     
  16. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,321
    Likes mottatt:
    5,231
    Bonuspoeng:
    183
    Opplever det samme som deg. Logget inn uten viatrumf og prisen var 9400,-. Logget inn med ViaTrumf og prisen ble 10.500. Logget inn rett etterpå UTEN Viatrumf og prisen var tilbake til 9400,-
     
    Last edited: 16. des 2023
  17. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,326
    Likes mottatt:
    2,518
    Bonuspoeng:
    113
    Kan virke som det kom et "lass" med overføringer fra Hotels.com i går. Jeg fikk i hvert fall utbetalt alle som gjaldt overnattinger i august og september nå.
     
    furlong liker dette
  18. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk litt jeg og så det stemmer nok som du skriver.
     
  19. furlong

    furlong Senior Medlem

    Innlegg:
    884
    Likes mottatt:
    723
    Bonuspoeng:
    93
    Saldoen min økte med 2000 kr i går, så det var nok en del 16% bookinger som gikk inn:)
     
    Cumulus liker dette
  20. pepperminte

    pepperminte Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Lyko er som alltid lynraskt, bonus var faktisk overført allerede igår, varene leveres imorgen :eek:.

    Skjermbilde 2023-12-20 kl. 16.11.18.png

    Eneste minus, er at etter man har betalt hos Lyko, så kommer opp en side med VELDIG gode tilbud man kan legge til bestillingen, men jeg har aldri fått Trumf for noen av disse :(
     
    FlyMCO liker dette

Del denne siden