For dere som har ventet lenge på Apollo. Når er mine to etterregistreringer godkjent og jeg ser også at Apollo er fjernet fra ViaTrumf. Nå gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før Trumfen utbetales.
Gladnytt at mine to utgamle henvendelser også er bekreftet. Utur at de ikke vil motta henvendelse på vinterferieuka, som bare gir feilmelding av det litt ullene slaget:
Noen som har funnet et sted å melde seg av Leseløve/Løveunge? Hvis de hadde lagt opp til at det skulle være mulig å gjøre online, så ville jeg tror det var på siden under, men ser ingenting her: https://loveunge.cappelendamm.no/bokklubber/mypage/mypage.action#/memberships
Det står ingenting om kupongkoder på Hotels.com (mener det gjorde dette før?). Forglemmelse, eller betyr det at man kan benytte rabattkodene som finnes, og likevel få Trumf?
Takker for tips, tok en gjennomgang av mine planlagte reiser t.o.m Oktober - desverre er prisen gått såpass opp så det ikke lønte seg og endre på noen utenom èn booking.
Noen nettbutikker er ganske imponerende må jeg si. Jeg bestilte noe fra Skruvat i går kveld. Da jeg sjekket en time senere var handelen allerede ført som "Bekreftet" og i dag formiddag var poengene overført til EuroBonus. På kanskje12 timer. Ikke så verst.
Typisk at denne kommer i dag. Gjorde 4 bookinger der i går, nå er det bare å begynne med avbestilling og rebooking...
Hei, noen med erfaring fra Nextory? Nextory har som kjent 50 kr Trumf-bonus til nye kunder. «Abonnement fra 149 kr per måned – men du kan prøve gratis i 45 dager, og få. Ingen bindingstid eller oppsigelsestid.» Bestilling ble gjennomført 15/4, nettleser var duckduckgo. Kjøpet kom ikke opp i oversikten over mine kjøp. Etter 7 dager la jeg inn henvendelse. Jeg fikk ikke noe ordrenr i noen av mailene som er mottatt, forsøkte å registrere uten ordrenr men det gikk ikke. La inn at det ikke var noe ordrenr, og henvendelse er nå oppdatert som «avvist». Noen som har erfaring med hva som skal skrives på ordrenr?
Skjedde samme med meg ifjor. Du må sende inn en henvendelse til Viatrumf. De ber deg da å sende inn ordrebekreftelsen som du har mottatt fra Nextory. Tok 5 dager, så var trumfen utbetalt.
Hei. Jeg mangler ca 7.000 poeng for å få diamantstatus hos Strawberry. Jeg har utestående ca 500 trumfkroner fra overnatting med Strawberry fra en overnatting som er bekreftet 26.11. 2023, men ikke overført til Trumf enda. To spørsmål: jeg har registrert en henvendelse på dette beløpet. 1. Pleier det å ta lang tid før jeg får svar, evt at de overfører dette til trumf etter henvendelsen? 2. Jeg har hatt automatisk overføring til Eurobonus i et par år, men nå vil jeg at disse trumfkronene skal overføres til Strawberry i stedet. Men jeg finner ikke noe sted der jeg kan avbryte den automatiske overføringen eller legge inn ny automatisk overføring til Strawberry. Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg går fram for å få til dette?
Du må nok smøre deg med tålmodighet. Du kan forvente å få svar fra Trumf i løpet av kort tid, men behandlingstiden deres opp mot Strawberry er vanskelig å si noe om. Det er Strawberry som må frigjøre utbetalingen. Ta utgangspunkt i noen måneder - raskere behandling er en bonus! Du må avbryte den automatiske overføringen til Eurobonus FØR du får Trumf på konto. Du avbryter her: https://www.trumf.no/bruk-bonus/#sas-eurobonus Overføring til Strawberry gjøres så her: https://www.trumf.no/bruk-bonus/#Strawberry Det finnes ingen automatisk overføring til Strawberry. Du overfører så mye du ønsker av saldoen.
Takk for svar, selv om det ikke var det svaret jeg håpet på. Er det en rask måte å skaffe seg 7.000 poeng på, som ikke inkluderer overnatting? Er det mulig å overføre trumfpoeng fra andre til min Strawberry-konto, f.eks.?