Sendte inn en sak 27. september da Trumf fra AVIS ble regnet ut uten konvertering til NOK (altså en nær tiendedel av riktig beløp). Fikk et svar 22. oktober: «Hei! Beklager så mye for sent svar! Det er dessverre ingen mail i perioden 27.09.24 og 13.10.24 som har kommet frem til oss.» Siden saken ikke løste seg automatisk måtte jeg svare på denne mailen forrige uke. Ingen svar mottatt ennå, og forventer nesten en måneds ventetid atter en gang.
Avis har uansett alltid gitt så latterlig lav Trumf at det ikke er verdt å bruke mye tid på. Du får bare Trumf av basis-prisen, uten tillegg og uten moms og andre taxes. Hva håper du på? Et par prosent av 2000 kr = 40 kr? Bare et eksempel, men i så fall er det kanskje ikke noe å løpe mye rundt etter?
6% på fullt beløp er da ikke latterlig lavt? Har ofte også vært høyere siden 2020... Ser jeg fikk utbetalt 2 mnd etter sist gjennomførte leie.
Neida, jeg var upresis der. Men når man tar med hvor mye styr og mas det er å få noe som helst fra Avis på Viatrumf, synes jeg selv ikke det er verdt det. Men du fikk fin uttelling der, det må man jo bare være enig i
Tok faktisk bare 8 dager før jeg fikk svar på henvendelse til ViaTrumf. Selvfølgelig hadde poengene kommet automatisk to dager før de svarte Så det var flere på forumet som fikk fra Hotels.com i helgen. Skal være litt mer tålmodig neste gang, men det tok altså 101 dager fra "Bekreftet" til overført, selv om de skriver "ca 90" på sidene deres
90 dager er i beste fall veiledende. Jeg har alt fra 90-200 dager fra fullført opphold til utbetaling. Her er excelarket mitt fra siste år:
Flere som har hatt problemer med Strawberry på ViaTrumf i det siste? Har tre bookinger den siste uken, ingen av dem er registrert i listen over "Mine kjøp". Finner dem i listen under "nye henvendelser", så de har sett at jeg har vært der.
Ikke med Strawberry, men har to gjennomførte kjøp hos henholdsvis Adlibris og Lampegiganten den siste uken som ikke har dukket opp. Finner dem også i listen under "nye henvendelser". Noen som har fått registrert kjøp den siste uken i det hele?
Det hjelper lite når de aldri utbetaler, og henvendelser ikke engang blir registrert. Har så utrolig mange gjennomførte opphold som er blitt avvist eller bare står som "bekreftet" at jeg knapt gidder å krangle på småbeløp lenger. Men jeg tok meg bryderiet med å sende inn henvendelser forrige uke på tre opphold bestilt og bekreftet i februar og gjennomført i sommer (130 dager+ and counting siden utsjekk). I overkant av 70 laken. Henvendelsene er ikke engang registrert. Vel vel... nå er det vel black week og nysalg som gjelder. Å gjøre opp gammel gjeld til gode kunder er sikkert ikke like festlig.
Forespeilet utbetalingstid fra Hotels.com er 90 + 90 dager fra fullført opphold. Selv fikk jeg nettopp utbetalt Trumf for opphold i juni. Merk at «dato for endret status» ikke oppdateres når transaksjonen bekreftes, slik at denne ikke kan brukes til å anslå forventet utbetalingsdato.
Ja, du har nok rett. Var ikke klar over at "bekreftet"-statusen ikke ble oppdatert med ny dato etter fullført opphold. Har vel gått typisk 5 mnd før utbetaling tidligere, så det stemmer med det du sier. Har mistet helt oversikten etter 50+ overnattinger siste året og minst triple linjer for hvert opphold
Ja, det gjør ikke akkurat jobben noe enklere, når det dukker opp tre, fire eller fem linjer per transaksjon.. Excel-arket mitt sliter! Men det kommer til slutt, er min erfaring.
Har Strawberry/Viatrumf satt inn en forsinkelse etter overgangen til Spenn på registreringen? Jeg har bestilt og kansellert tre ganger de siste tre døgn på grunn av den forhøyede viatrumfen forrige uke, uten hell. Alle andre kjøp blir registrert i løpet av timer, maks et døgn. (ja, jeg vet jeg kan legge inn henvendelse, men det blir rot i systemet)
Bookinger gjort med Strawberry i forrige uke har ikke kommet inn hos meg heller. De er registrert i systemet (sjekk under "Nye henvendelser" om de kommer inn i listen der), men ikke på "Mine kjøp". Så en etterregistrering må til. Gjorde en bestilling i går kveld, den er kommet inn i listen. Så det var noe hikke der i forrige uke.
La inn èin Strawberry bestilling via via trumf sist mandag og den kom inn etter èin time som normalt. Men når eg booka så sto det fortsatt kor mange bonus poeng eg ville tjene og ikkje spenn, så ikkje helt oppdatert enda dette med spenn.
Har noen andre bestilt fra Db (douchebag) under black friday? Kjøpt en koffert på tilbud, og kjøpet ble avvist etter noen få dager på viatrumf. Står ingenting på viatrumf at varer på tilbud teller ikke, og beløpet er også feil.
Har ikke svar på akkurat det du spør om men det er en egen Db tråd her hvor Db og viatrumf generelt er diskutert.