Interessant nok stod Strawberry oppført med 7% Trumf-bonus frem til 15. mars i mailen fra Trumf Netthandel som kom på søndag, og de er tilgjengelig for bonusuttak via trumf.no, men det var jo sannsynlig at de en gang kom til å forsvinne mtp. samarbeidet med Spenn/Norwegian.
Da er det lite aktuelt å booke direkte hos Strawberry lenger iallfall. Ingen trumf, latterlig opptjening med Spenn, og et utvanna bonusprogram. Lurer på om de kommer til å merke nedgang grunnet dette? Samtidig har de vel sikkert oversikt over hvor mye bookinger som har blitt gjort via Viatrumf og kommet fram til at det skal gå bra..
Spenn kan vel umulig ha noen høyere verdi enn kombinasjonen av feks bonusnetter på hotels.com og trumfen de gir gjennom trumfnetthandel.no. Og er man ikke platinum får man ikke platinum-perks
Min erfaring er at dette først og fremst gjelder poengopptjening. De gangene jeg har bestilt via Hotels.com har hele opplevelsen vært lik, bortsett fra at jeg kun fikk de 500 poengene man får ved booking via tredjepart. Det skal legges til at det nå er to år siden forrige opphold av denne typen, så ting kan selvsagt ha endret seg, men jeg mener det var en tilsvarende formulering den gang også.
Ulike land har vel ulike definisjoner på hva de definerer som "skatter og avgifter". Et konkret enkel på en sånn avgifter er feks flyplassavgift. Vil tro noen av hotellkjedene har noe av det samme. Jeg bare noterer meg at det flere ganger på hotels.com bookingen er oppgit diverse avgifter i tillegg til mva uten at det står noe mer spesifikt om hva disse er på selve kvitteringen
Jeg begynte å bruke viatrumf / trumfnetthandel i oktober i fjor, og har erfart at det er kun kjøp hos Hotels.com som automatisk dukker opp, for alle andre nettbutikker må jeg vente 7 dager, og deretter sende inn henvendelse på manglende registrering. I tillegg tar det jo utrolig lang tid med Hotels.com. En bestilling gjort i desember, der oppholder var i januar, er fortsatt ikke overført til Trumf.
Jeg opplever sjelden at kjøp ikke blir registrert. Men jeg bruker alltid det gamle trikset med å handle fra en inkognitofane hvor jeg ikke har vært på den aktuelle nettsiden og samlet informasjonskapsler først. Hotels tar ganske nøyaktig 5 mnd fra oppholdet er gjennomført til Trumf blir overført, så der er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Hvis dette gjelder nesten samtlige transaksjoner har du nok et problem med adblocker, blokkering av tracking eller lignende i din nettleser. Du kan for eksempel prøve å bruke en annen nettleser med alt slikt skrudd av kun for bruk med Trumf netthandel.
Opplever at Strawberry bruker lang tid i det siste. Tidligere har det gått rimelig kjapt, innen 1 mnd etter opphold er penga på konto. Nå er det ikke bekreftet engang. Nesten 1 mnd etter opphold. Andre med samme opplevelse?