Noen som har like dårlig erfaring med Radisson som meg? Jeg tror jeg har fått 1 eller 2 av kanskje 8-9 utbetalt. Jeg har flere bookinger i Mars/April 2017 som står som "Under behandling". Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger ang dette og får samme svar hver gang "Kan du sende meg screenshot" Så jeg har begynt å sende samme screenshot til henne (Samme person som svarer på kundeservice). Det skjer liksom aldri noe..to av de innmeldte sakene til kundeservice står til og med som "Godkjent" og "Løst", men ingen utbetaling etter en måned og to. De to siste bookingene ble ikke registrert engang så her venter jeg på bekreftelse at de i det hele tatt skal dukke opp.. Jeg booker som regel et par uker før så alle oppholdene er gjennomført og betalt.
Har gitt opp å få Radisson til å funke med ViaTrumf. Har sikkert 10 opphold uten å få noen av dem utbetalt.
Kjedelig at det skal være så vanskelig å få et automatisk system til å funke slik som de andre får til. Har vel en 1000-2000 trumf på vent så vil ikke gi opp med det første. Har prøvd å spørre hvorfor det er så mye problemer med Radisson, men det svarer de ikke på..
Regna over nå, og kom til 12 opphold under behandling. Kanskje en ide å ta kontakt med Trumf for å få dette løst? Blir jo helt feil at Radisson blir markedsført gjennom Via Trumf uten å betale ut bonus.
Her er statistikken for Radisson på Topcashback.co.uk. Deres eier leverer også løsningen til ViaTrumf. De hevder at 99% av transaksjonene registreres automatisk og at det vanligvis tar under 1 time. Det er muligens noe galt med implementeringen av Radisson på ViaTrumf.
Verd å merke seg payment speed 21 uker og fem dager, altså får ViaTrumf pengene nesten et halv år etter gjennomført overnatting. Radisson registreres nesten alltid for meg, men penger kommer veldig sent inn.
Hos meg har Viatrumf funket helt utmerket etter at jeg fjernet alle gamle informasjonskapsler på maskinen. Fikk senest i dag utbetalt 210kr fra viatrumf.
Ja jeg har også tragisk erfaring med Radisson som også er den kjeden jeg booker mest hos grunnet gullkort der. Veldig varierende om bookingene i det hele tatt registreres i viatrumf og har foreløpig ikke fått noen av mine Radisson eller park inn bookinger utbetalt. Har klaget på flere av dem, men det hjelper ingenting.. Helt håpløst, men fortsetter jo å prøve i håp om at det skal ramle inn tusenvis av trumfkroner en dag
Nordic Feel (kjøp av parfyme og deodorant) brukte 13dager fra kjøp til utbetaling av trumf Anbefales for dere som ønsker å lukte godt i varmen
Expedia har ViaTrumf-kampanje på hotell i noen land: Hotell (Frankrike, Italia, Spania og Storbritannia): 11 % Så hvis noen skal til disse landene, er det mer poeng å hente nå!
Samboeren har tegnet Talkmore-ab gjennom Norwegian Reward. Vil det fungere å skifte til først Ice (180 trumf), Komplett Mobil (120 trumf) og deretter Talkmore igjen (160 trumf)? Er det noe binding man bør være bevisst på?
Det er vel ikke så mye bindinger i abonnementene. Men alle gir Trumf til nye kunder. Så kan jo det tolkes hit og dit. Men den kan jo være at operatørene tolker det dithen at det bare gis Trumf ved første gangs abonnementskjøp.
Om hun allerede er kunde hos talkmore må hun være kunde i et annet selskap i minst 3 mnd før talkmore vil betrakte henne som ny kunde. Hun må da være kunde i minst 2 mnd hos ice eller komplettM før hun bytter tilbake til talkmore. Jeg var Talkmore kunde og byttet til KomplettM, jeg kan først bytte tilbake den 11.06 (3 måneder) for å få trumfbonus. En liten ting å tenke over er at Komplett mobil nå har lansert fri bruk(data inkludert) i blant annet USA og Thailand +++
Takk for info, begge to. Da tenker jeg vi tar henne innom Ice og Komplett før hun kommer tilbake til Talkmore når det har gått tre måneder. For disse trumf-tilbudene gjelder det vel bare å benytte seg av dem mens de finnes, ref. Norgesenergi.
Annen ting å ta hensyn til er at om man skifter for tidlig (før Trumf/CashPoints er utbetalt) risikerer man å ikke få utbetalt bonusen...