Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. flexitravel

flexitravel Medlem

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har like dårlig erfaring med Radisson som meg? Jeg tror jeg har fått 1 eller 2 av kanskje 8-9 utbetalt. Jeg har flere bookinger i Mars/April 2017 som står som "Under behandling". Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger ang dette og får samme svar hver gang "Kan du sende meg screenshot" Så jeg har begynt å sende samme screenshot til henne (Samme person som svarer på kundeservice). Det skjer liksom aldri noe..to av de innmeldte sakene til kundeservice står til og med som "Godkjent" og "Løst", men ingen utbetaling etter en måned og to. De to siste bookingene ble ikke registrert engang så her venter jeg på bekreftelse at de i det hele tatt skal dukke opp.. Jeg booker som regel et par uker før så alle oppholdene er gjennomført og betalt.

paron liker dette
  2. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,130
    Bonuspoeng:
    163
    Har gitt opp å få Radisson til å funke med ViaTrumf. Har sikkert 10 opphold uten å få noen av dem utbetalt.

paron liker dette
  3. flexitravel

flexitravel Medlem

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Kjedelig at det skal være så vanskelig å få et automatisk system til å funke slik som de andre får til. Har vel en 1000-2000 trumf på vent så vil ikke gi opp med det første. Har prøvd å spørre hvorfor det er så mye problemer med Radisson, men det svarer de ikke på..

paron liker dette
  4. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,770
    Bonuspoeng:
    93
    Regna over nå, og kom til 12 opphold under behandling. Kanskje en ide å ta kontakt med Trumf for å få dette løst? Blir jo helt feil at Radisson blir markedsført gjennom Via Trumf uten å betale ut bonus.

DanH liker dette
  5. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,495
    Bonuspoeng:
    113
    Her er statistikken for Radisson på Topcashback.co.uk.
    Deres eier leverer også løsningen til ViaTrumf.
    De hevder at 99% av transaksjonene registreres automatisk og at det vanligvis tar under 1 time. Det er muligens noe galt med implementeringen av Radisson på ViaTrumf.

upload_2018-6-2_18-33-43.png

flexitravel liker dette
  6. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    113
    Verd å merke seg payment speed 21 uker og fem dager, altså får ViaTrumf pengene nesten et halv år etter gjennomført overnatting.

Radisson registreres nesten alltid for meg, men penger kommer veldig sent inn.

flexitravel liker dette
  7. Oppirumpadi

Oppirumpadi Medlem

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Nå har jeg for tredje gang fått avvist fra Aliexpress. Kanskje på tide å sparke de ut fra viatrumf?

8. Nilsen

Nilsen Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Hos meg har Viatrumf funket helt utmerket etter at jeg fjernet alle gamle informasjonskapsler på maskinen.

Fikk senest i dag utbetalt 210kr fra viatrumf.

9. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,128
    Bonuspoeng:
    93
    Ja jeg har også tragisk erfaring med Radisson som også er den kjeden jeg booker mest hos grunnet gullkort der. Veldig varierende om bookingene i det hele tatt registreres i viatrumf og har foreløpig ikke fått noen av mine Radisson eller park inn bookinger utbetalt. Har klaget på flere av dem, men det hjelper ingenting.. Helt håpløst, men fortsetter jo å prøve i håp om at det skal ramle inn tusenvis av trumfkroner en dag :rolleyes:

flexitravel liker dette
  10. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,911
    Bonuspoeng:
    293
    Handlet 13.mai, fikk trumf-kroner (og EB) på konto nå.

11. Nilsen

Nilsen Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Ja jeg så Elektroimportøren hadde en oppryddingsrunde i dag ;)

jgroneng liker dette
  12. Nilsen

Nilsen Medlem

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    Nordic Feel (kjøp av parfyme og deodorant) brukte 13dager fra kjøp til utbetaling av trumf ;) Anbefales for dere som ønsker å lukte godt i varmen ;)

Ombo liker dette
  13. Crom83

Crom83 Medlem

Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Byggmax leverte veldig raskt! 2 veker etter ordre, og to dager etter leveranse. 15000 EBP på konto :)

14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,239
    Bonuspoeng:
    293
    Expedia har ViaTrumf-kampanje på hotell i noen land:

Hotell (Frankrike, Italia, Spania og Storbritannia): 11 %

Så hvis noen skal til disse landene, er det mer poeng å hente nå!

veeegard and DanH like this.
  15. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Samboeren har tegnet Talkmore-ab gjennom Norwegian Reward. Vil det fungere å skifte til først Ice (180 trumf), Komplett Mobil (120 trumf) og deretter Talkmore igjen (160 trumf)? Er det noe binding man bør være bevisst på?

16. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,322
    Bonuspoeng:
    93
    Det er vel ikke så mye bindinger i abonnementene. Men alle gir Trumf til nye kunder. Så kan jo det tolkes hit og dit. Men den kan jo være at operatørene tolker det dithen at det bare gis Trumf ved første gangs abonnementskjøp.

17. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,472
    Bonuspoeng:
    113
    Om hun allerede er kunde hos talkmore må hun være kunde i et annet selskap i minst 3 mnd før talkmore vil betrakte henne som ny kunde.
    Hun må da være kunde i minst 2 mnd hos ice eller komplettM før hun bytter tilbake til talkmore.

Jeg var Talkmore kunde og byttet til KomplettM, jeg kan først bytte tilbake den 11.06 (3 måneder) for å få trumfbonus.
    En liten ting å tenke over er at Komplett mobil nå har lansert fri bruk(data inkludert) i blant annet USA og Thailand +++

18. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for info, begge to. Da tenker jeg vi tar henne innom Ice og Komplett før hun kommer tilbake til Talkmore når det har gått tre måneder. For disse trumf-tilbudene gjelder det vel bare å benytte seg av dem mens de finnes, ref. Norgesenergi.

19. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,531
    Bonuspoeng:
    113
    Annen ting å ta hensyn til er at om man skifter for tidlig (før Trumf/CashPoints er utbetalt) risikerer man å ikke få utbetalt bonusen...

20. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Skal passe på at det ikke skjer :)

Del denne siden